رندرهای سری ROG Phone 6D ایسوس، طراحی آشنای این گوشی‌های گیمینگ را نشان می‌دهند

چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدیدی از گوشی‌های گیمینگ سری ROG Phone 6D دردسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد این محصولات از ظاهری شبیه به همتایان اسنپدراگونی خود بهره خواهند برد.
تبلیغات

ایسوس پس از معرفی سری ROG Phone 6 در ماه جولای، اکنون اعلام کرده که در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) از ROG Phone 6D رونمایی خواهد کرد. حرف D در نام این دستگاه مخفف Dimensity است زیرا این گوشی به‌جای Snapdragon 8+ Gen 1 از سیستم-روی-چیپ Dimensity 9000 Plus بهره خواهد برد.

اکنون Gizmochina رندرهای جدید فاش‌شده از سری ROG Phone 6D ایسوس را به‌اشتراک گذاشته است که شامل دو مدل استاندارد و Ultimate می‌شود.

با توجه به رندرهای فاش‌شده از سری ROG Phone 6D ایسوس (تصویر زیر)، این گوشی‌ها از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به همتایان اسنپدراگونی خود دارند. مدل استاندارد این گوشی گیمینگ بسیار شبیه ROG Phone 6 به‌نظر می‌رسد و از سوی دیگر مدل Ultimate نسبت به ROG Phone 6 Pro با تغییراتی جزئی همراه است.

سری ROG Phone 6D ایسوس

رندر ایسوس ROG Phone 6D

این مورد تأیید شده که ROG Phone 6D Ultimate با تراشه‌ی Dimensity 9000 Plus مدیاتک روانه‌ی بازار خواهد شد؛ بدین‌ترتیب این محصول اولین گوشی گیمینگ جهان خواهد بود که با این تراشه‌ی خاص عرضه خواهد شد. این محصول در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۱٫۱۴۶٫۵۹۴ را به‌دست آورده که در مقایسه با مدل پرو اسنپدراگون آن حدود دو تا سه درصد بهتر است.

فهرست 3C نیز نشان می‌دهد ROG Phone 6D از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود سایر مشخصات این گوشی شبیه همتایان اسنپدراگون آن‌ها باشد؛‌ درنتیجه گفته می‌شود این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه نیز می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766 سونی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات