بریدگی بالای نمایشگر Mate 50 Pro احتمالاً مشابه Mate 20 Pro خواهد بود

دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Mate 20 Pro اولین گوشی هواوی بود که نمایشگر آن با بریدگی شبیه گوشی‌های آیفون روانه‌ی بازار شد. بااین‌حال انتظار می‌رود سری Mate 50 Pro دوباره این ویژگی را به پرچم‌داران غول فناوری چینی برگرداند.
تبلیغات

افشاگر معروف، DigitalChatStation، تصویری به‌اشتراک گذاشته است که محافظ صفحه‌نمایش Mate 50 Pro هواوی را درمقایسه‌با بریدگی بالای نمایشگر Mate 20 Pro نشان می‌دهد. با‌‌‌توجه‌‌‌به این عکس، بریدگی بالای نمایشگر این دو گوشی یکسان است؛ اما به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های باریک‌تر پرچم‌دار بعدی سری میت فضای بیشتری دردسترس کاربر قرار خواهد داد.

هواوی با عرضه‌ی سری Mate 40 بریدگی بالای نمایشگر را از این پرچم‌داران سری میت حذف کرد؛ اما ظاهراً تصمیم گرفته است با معرفی Mate 50، دوباره از این ویژگی در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده کند. انتظار می‌رود بریدگی بالای نمایشگر Mate 50 Pro میزبان دوربین سلفی و حسگرهای تشخیص چهره و تشخیص وضعیت بدن باشد.

مقایسه بریدگی بالای نمایشگر Mate 50 pro با Mate 20 Pro

به‌نوشته‌ی HuaweiCentral، برخی ویژگی‌های Mate 30 Pro و Mate 40 Pro احتمالاً در Mate 50 Pro ارائه خواهند شد و این یعنی هواوی از ترکیب قابلیت‌های مختلف نسل‌های قبلی سری میت در مدل بعدی این گوشی هوشمند بهره خواهد گرفت. گفتنی است هواوی با برگزاری رویدادی در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) سری Mate 50 را رسماً معرفی خواهد کرد.

تیزر هواوی Mate 50 RS

هواوی اخیراً تیزری برای Mate 50 RS منتشر کرده است که طراحی بیرونی این گوشی را به ما نشان می‌دهد. اکنون باید دید این شرکت چه قابلیت‌هایی برای این گوشی در نظر گرفته و درمقایسه‌با مدل قبلی آن از چه‌ نظر بهبود داده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات