گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D احتمالاً با تراشه Dimensity 9000 Plus معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس پرچم‌داران گیمینگ اندرویدی ۲۰۲۲ خود را با جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام عرضه کرد؛ بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد مدل جدید این گوشی‌ها با نام ROG Phone 6D با تراشه‌ی Dimensity 9000 Plus و نمایشگر ۱۶۵ هرتز معرفی شود.
تبلیغات

ایسوس برای معرفی جدیدترین گوشی‌های سری ROG خود تا ماه جولای منتظر ماند تا بتواند سری ۶ این پرچم‌داران را با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه کند. ظاهراً این شرکت قصد دارد نسخه‌ی جدید این گوشی‌ها را با تراشه‌ای متفاوت رونمایی کند.

براساس اطلاعاتی که افشاگر معروف چینی، DigitalChatStation، منتشر کرده است، گوشی ROG Phone 6D با مشخصاتی شبیه نسخه‌ی اصلی این دستگاه ازجمله نمایشگرهای ۱۶۵ هرتزی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات عرضه خواهد شد. مهم‌ترین تفاوت این مدل جدید با سری اصلی آن، استفاده از تراشه‌ی Dimensity 9000 Plus مدیاتک به‌جای پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام است. درواقع، حرف D در انتهای نام این محصول به استفاده از سیسم-روی-چیپ (SoC) سری دایمنسیتی اشاره می‌کند .

به‌گزارش NotebookCheck، اطلاعات فاش‌شده از ROG Phone 6D ایسوس با دستگاه‌های 5G جدیدی مطابقت دارد که این شرکت در رگولاتوری چین موسوم به 3C ثبت کرده است. براساس داده‌های 3C، این دو گوشی از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین، گوشی هوشمند جدید ایسوس ممکن است در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم متفاوت روانه‌ی بازار شود. DigitalChatStation از این دستگاه به‌عنوان گوشی گیمینگ مجهز به تراشه‌ی Dimensity یاد می‌کند و حتی آن را قاتل نسخه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 این محصول می‌داند.

با‌‌‌توجه‌‌‌به آنچه گفته شد، امکان دارد ROG Phone 6D ایسوس برای برخی از علاقه‌مندان به گوشی‌های گیمینگ اندرویدی ارزش خرید زیادی داشته باشد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که این مدل احتمالاً فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده است و احتمال کمی وجود دارد که در بازار‌های جهانی نیز دردسترس خریداران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات