تصاویر کانسپت آیفون 14 پرو با iOS 16 منتشر شد

یک‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از طراحان با جمع‌آوری تمامی اخبار و شایعات مربوط به آیفون 14 پرو، طراحی احتمالی آن همراه با iOS 16 را به‌ تصویر کشیده است.
تبلیغات

تا زمان رونمایی رسمی آیفون 14 پرو زمان زیادی باقی نمانده است. درحالی‌که کاربران به‌شدت مشتاق دیدن سری آیفون 14 هستند، شایعات و تصاویر کانسپت و شماتیک‌های موجود در اینترنت، می‌تواند به ما درباره‌ی انتظاراتمان از این گوشی ایده‌های خوبی بدهد.

اکنون، با جمع‌آوری تمام شایعات فعلی و الهام‌گرفتن از نسخه‌ی جدید iOS 16 بتای اپل، کانسپت جدیدی منتشر شده است که طراحی احتمالی آیفون 14 پرو را نمایش می‌دهد. کانسپت طراحی‌شده‌ی AR7 که روی صفحه‌ی توییتر این طراح گرافیک به‌اشتراک گذاشته شده است، پیش‌نمایشی پذیرفتنی از آیفون 14 پرو یا پرو مکس با رنگ نیمه‌شب (Midnight) و iOS 16 را نشان می‌دهد.

کانسپت آیفون 14 پرو

او گوشی جدید آیفون را با دو بریدگی گِرد و بیضی‌شکل شایعه‌شده برای این دستگاه طراحی کرده است که انتظار می‌رود جایگزین بریدگی فعلی روی سری پرو گوشی‌های آیفون شود. همچنین، آیکون جدید نشانگر باتری نیز که اپل آن را روی نسخه‌ی بتای ۵ سیستم‌عامل iOS 16 آزمایش کرد، در این کانسپت گنجانده شده است.

نکته‌ی جالب دیگر این کانسپت، پیش‌نمایش پخش‌کننده‌ی موسیقی روی صفحه‌ی قفل آیفون است که اخیراً اپل آن را در نسخه‌ی آزمایشی iOS 16 قرار داده است. همچنین، امکان بهره‌گیری اپل از صفحه‌نمایش همیشه‌روشن در آیفون 14 در کانسپت جدید به‌تصویر کشیده شده است. قابلیت مذکور امکان نمایش اطلاعاتی مثل ساعت روی صفحه را با مصرف کمترین میزان باتری فراهم می‌کند. این قابلیت با کاهش نور صفحه و حذف بعضی از عناصر غیرضروری روی نمایشگر به‌دست می‌آید.

کانسپت آیفون 14 پرو

طبق گزارش‌ها، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اولین گوشی‌هایی هستند که از نمایشگر همیشه‌روشن بهره‌مند‌‌‌ند که به‌لطف استفاده از پنل اولد جدید با قابلیت تغییر نرخ نوسازی از ۱۲۰ به ۱ هرتز به‌دست آمده است. این‌ در حالی است که نرخ نوسازی صفحه‌ی آیفون 13 پرو از ۱۲۰ تا ۱۰ هرتز متفاوت بود. اگرچه امکان استفاده از نمایشگر همیشه‌روشن در آیفون 13 پرو هم وجود داشت، این قابلیت روی صفحه‌‌ی جدید ۱ هرتزی بهتر کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات