زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدئویی آیفون ۱۳ پرو مکس

یک‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی گوشی‌های هوشمند از بیرون چندان پیچیده به‌نظر نمی‌رسد؛ اما با نگاهی به درون هر دستگاه با مهندسی فوق‌العاده‌ای رو‌به‌رو خواهید شد که ساعت‌ها شما را محو تماشای خود خواهد کرد. با کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو مکس همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در اولین قسمت از زوم‌لب قصد داریم نگاهی به محتویات آیفون ۱۳ پرو مکس بیندازیم؛ پرچم‌دار کوپرتینویی‌ها که درحال‌حاضر لقب قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان را با خود یدک می‌کشد. رام‌کردن هیولایی با نام A15 Bionic و قرار‌دادن آن در شاسی‌ای با ضخامت تنها ۷٫۷ میلی‌متر امری ساده نیست و در پسِ آن، مهندسی کم‌نظیری نهفته است. اپل پیش‌از‌این نیز با ارائه آیفون ۶، قدرت مهندسی خود را در ارائه محصولی باریک و در‌عین‌حال قدرتمند به رخ‌ رقبا کشیده بود؛ اما آیفون ۱۳ پرو مکس متفاوت از دیگر مدل‌های آیفون خواهد بود!

برای شناخت هرچه‌بهتر قطعات داخل گوشی‌های هوشمند هیچ راهی بهتر از کالبدشکافی و معرفی تک‌‌تک قطعات آن نیست و حالا برای اولین‌بار در ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس را کالبدشکافی خواهیم کرد. در این ویدئو، رضا بیان‌پور، کارشناس اتحادیه موبایل، پس از کالبدشکافی و توضیح کارکرد تمامی قطعات، نکاتی نیز درباره بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه و چگونگی جلوگیری از به‌وجود‌آمدن آسیب‌های احتمالی بیان و در‌نهایت ابزارهای موردنیاز برای تعمیر درست و اصولی گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهد کرد.

کالبدشکافی محصولات به‌ ما کمک می‌کند تا محتوای سخت‌افزاری آن‌ها را عمیق‌تر درک و به‌دنبال آن، راحت‌تر از گذشته از آن‌ها مراقبت کنیم. افزون‌براین با مشاهده این دست از ویدئوها، از نقاط آسیب‌پذیر به رطوبت یا بخش‌های حساس به ضربه آگاهی پیدا خواهید کرد. پیش از مشاهده‌ی ویدئو، از شما دعوت می‌کنیم تا با سابسکرایب‌کردن کانال یوتیوب و آپارات زومیت، علاوه‌بر دریافت جدیدترین ویدئوها و بررسی‌های تخصصی، ما را در مسیر ارائه محتوایی حرفه‌ای‌تر و غنی‌تر همراهی کنید.

در‌ادامه، با کالبدشکافی ویدئویی آیفون ۱۳ پرو مکس همراه زومیت باشید:

لطفاً با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات