هواوی ظاهراً عرضه میت 50 را برای رقابت با آیفون 14 به تعویق انداخته است

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌گفته‌ی افشاگر، هواوی قصد دارد با ارائه‌ی فناوری‌های جدیدش به هر شکلی با اپل رقابت کند.
تبلیغات

هواوی سخت در تلاش است تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی را با سری میت ۵۰ به‌ارمغان بیاورد. در چند هفته گذشته، گزارش‌های مختلفی درباره‌ی این مدل پرچم‌دار منتشر شد.

کاربران مدت زیادی منتظر هستند تا اولین نگاه به سری هواوی میت ۵۰ داشته باشند؛ اما در جدیدترین گزارش از هواوی سنترال، افشاگر معروفی با نام FactoryDirectorShiGuan در ویبو (شبکه اجتماعی چینی مشابه توییتر) فاش کرد که هواوی سری میت ۵۰ را به تعویق انداخته؛ زیرا این شرکت ظاهراً قصد دارد با آیفون ۱۴ آینده اپل مقابله کند.

براساس گزارش افشاگر، تولید‌کننده‌ چینی به سختی تلاش می‌کند تا به هر شکلی با اپل رقابت کند. این شرکت برخی از بهترین فناوری‌ها را در گوشی های Mate 50 پیاده‌سازی کرده تا آن‌ها را به یکی از بهترین محصولات در بازار تبدیل کند.

پیش‌ از این، هواوی از نظر سخت‌افزاری پشت سر اپل قرار داشت؛ اما امسال همه‌ی موارد برای این شرکت تغییر کرده است.

فناوری‌های جدید، ویژگی‌های بهتر

هواوی در جدیدترین پیشرفت‌ها، نه‌تنها در بخش سخت‌افزار پیشرفت کرده، بلکه تجربه‌ی نرم‌افزاری را برای کاربران خود ارتقا داده است. دراین‌بین، برخی از فناوری‌های باکیفیت مانند XMAGE را نیز اعمال کرده که مهارت‌های عکاسی را به سطح جدیدی می‌آورد.

افشاگر همچنین اعلام کرد که شرکت مذکور درحال آماده‌شدن برای کنفرانس سری میت ۵۰ است. طبق شنیده‌ها، این یک رویداد بزرگ خواهد بود و سودمندی متعددی را برای هواوی به‌همراه خواهد داشت.

باوجوداین، 5G بخشی است که سری هواوی میت ۵۰ ممکن است به‌همراه تراشه دربرابر آیفون ۱۴ دچار پسرفت شود‌؛ اما درمجموع این شرکت می‌تواند رقابت خوبی داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات