قیمت و تاریخ عرضه رسمی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ مشخص شد

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ از قیمت و تاریخ عرضه‌ی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ پرده برداشت.
تبلیغات

سامسونگ در دومین مراسم گلکسی آنپکد که ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) برگزار شد، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد که گل سرسبد آن‌ها، سری گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ بود.

اگرچه گلکسی زد فولد 4 به‌ظاهر پیشرفت‌های زیادی نسبت‌به نسل پیش تجربه نکرده، دوربین اصلی باکیفیت‌تری دارد، تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه می‌دهد، باتری بزرگ‌تری دارد و کمی سبک‌تر از نسل قبل با حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تری است.

به گفته‌ی سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 اولین گوشی دنیا با سیستم‌عامل اندروید 12L خواهد بود که با تمرکز بر نمایشگرهای بزرگ به‌ویژه نمایشگرهای تاشدنی طراحی شده است. این گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon 8+ Gen1 است و با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در رنگ‌های سبز، بژ، مشکی و شرابی روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس اعلام سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲، پیش‌فروشگلکسی Z Fold4 از امروز شروع می‌شود. گوشی تاشدنی جدید سامسونگ با قیمت ۱٬۷۹۹ دلار در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۲ (۴ شهریور ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

سامسونگ در این مراسم در کنار گلکسی زد فولد 4، از نسل چهارم گلکسی زد فلیپ نیز رونمایی کرد که با طراحی مشابه نسل قبل، اما با بهبودهایی در عمر باتری، عملکرد دوربین و نمایشگر همراه بوده است.

گلکسی زد فلیپ ۴ از همان پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen1 زد فولد ۴ بهره می‌برد و با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است.

پرچم‌دار تاشدنی سامسونگ در رنگ‌های قبلی بنفش و گرافیتی و همچنین رنگ‌های جدید صورتی و آبی موجود است. جالب اینکه نسخه ویژه گلکسی Z Flip4 Bespoke در ۷۵ ترکیب رنگی مختلف عرضه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را کاملاً مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند.

طبق اعلام سامسونگ، قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و از امروز برای پیش‌سفارش دردسترس است. این گوشی در ۲۶ آگوست (چهارم شهریور ۴۰۱) روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات