رزولوشن و دوربین ردمی K50 Extreme Edition شیائومی فاش شد

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های جدید، از مجهزبودن گوشی K50 Extreme Edition شیائومی به نمایشگری با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خبر می‌دهد.
تبلیغات

درحالی‌که تاریخ عرضه‌ی گوشی ردمی K50 Extreme Edition در چین به‌زودی مشخص می‌شود، شایعات متعددی در حال انتشار است که مشخصات احتمالی آن را آشکار می‌کند. گزارش جدید Panda is Bald رزولوشن گوشی هوشمند K50 Extreme Edition را نیز فاش کرده است. پیش‌تر نیز، این گوشی در گیک‌بنچ دیده و بعضی از مشخصات آن مشخص شده بود.

خبرهای قبلی حاکی از آن بود که Redmi K50 Extreme Edition از صفحه‎‌نمایش ۶/۷ اینچی امولد بهره‌مند است. درحالی‌که گزارش‌های اخیر از به‌کارگیری حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر خبر می‌داد، رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ صفحه‌نمایش این گوشی نیز به‌تازگی فاش شده است.

قبلاً اعلام شده بود که ردمی K50 Extreme Edition اولین گوشی شیائومی خواهد بود که از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ ولی اکنون مشخص شده است که لنز اصلی به‌کاررفته در این دستگاه ۱۰۸ مگاپیکسلی و از نوع ISOCELL HM6 سامسونگ است. همچنین، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو و عمق‌دهی ۲ مگاپیکسلی در گوشی جدید شیائومی تعبیه شده است.

گوشی ردمی K50 Extreme Edition به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 پلاس نسل ۱ مجهز است. مشخصات کامل این دستگاه هنوز در TENAA دیده نشده است؛ ولی بهره‌مندی آن از ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تأیید شده است.

شیائومی K50 Extreme Edition را به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز کرده است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسلی بوده و سیستم‌عامل MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ برای آن در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این گوشی به‌همراه 12T Pro شیائومی وارد بازارهای جهانی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات