گوشی DOOGEE S89 Pro با باتری غول‌پیکر ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۶۷ وات معرفی شد

دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
مطالعه 4 دقیقه
DOOGEE از گوشی هوشمند جدید خود موسوم به S89 Pro با باتری ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی کرد. این شرکت همچنین چند گوشی و محصول دیگر را برای بازارهای جهانی معرفی کرده است.
تبلیغات

دوجی (DOOGEE) قصد دارد ماه جولای را با معرفی طیف گسترده‌ای از محصولات پایان دهد. این برند به‌ساخت گوشی‌های مقاوم و مقرون‌به‌صرفه‌ی خود مشهور است و حالا یکی از موردانتظارترین محصولات آن موسوم به S89 Pro در کنار سری S61 و سری X97 را رسما معرفی شده است. این شرکت همچنین از ساعت‌های هوشمند D11 و D09 رونمایی کرد. همه‌ی دستگاه‌های جدید DOOGEE از امروز با تخفیف‌های ویژه ازطریق خرد‌ه‌فروشی AliExpress عرضه خواهند شد.

مهم‌ترین محصول جدید DOOGEE، گوشی مقاوم S89 Pro است که از طراحی آینده‌نگرانه و ویژگی‌های پیشرفته بهره می‌برد. به‌نوشته‌ی Gizmochina، این دستگاه قابلیت‌هایی دارد که به‌ویژه برای افرادی که اوقات زیادی را خارج از منزل می‌گذرانند بسیار کاربردی خواهند بود. این محصول با قیمت ۳۱۹ دلار به‌فروش می‌رسد اما درحال‌حاضر با تخفیف ویژه می‌توان آن را با قیمت ۲۶۹ دلار از فروشگاه آنلاین AliExpress سفارش داد. علاوه‌براین تعدادی از خریداران خوش‌شانس، کوپن ۳۰ دلاری اضافه‌ای به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد که قیمت نهایی آن را به ۲۳۹ دلار کاهش خواهد داد. در نظر داشته باشید این تخفیف‌های ویژه فقط تا تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد ۱۴۰۱) برقرار خواهد بود.

گوشی DOOGEE S89 Pro

DOOGEE S89 Pro از صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس بهره می‌برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۱۲ است. این دستگاه از گواهی IP68/69K و همچنین گواهی MIL-STD-810H بهره می‌برد و این یعنی دربرابر آب، گردوغبار و حتی ضربه مقاوم است. شما می‌توانید روی این گوشی آب بپاشید یا آن‌ را کاملاً در آب غوطه‌ور کنید، بدون اینکه نگران شکستی یا آسیب‌دیدگی آن باشید.

اما شاید یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های DOOGEE S89 Pro، برآمدگی رباتی‌شکل دوربین آن باشد که به نور RGB مزین شده است. شما می‌توانید الگوهای مختلفی را برای نور RGB تعیین کنید و علاوه‌براین سرعت و رنگ‌بندی آن را مطابق سلیقه‌ی خود تغییر دهید. کاربران همچنین قادر خواهند بود از رنگ‌های جداگانه‌ای برای تماس‌های تلفنی، هشدار‌ها، فرمان‌های صوتی و موارد دیگر بهره ببرند. بهترین عملکرد سیستم نورپردازی این محصول، قابلیت همگام‌سازی با پخش موسیقی است که باعث می‌شود گوشی شما با توجه به ریتم آهنگ، رنگ‌های مختلف را با الگو‌های هماهنگ با آن نمایش دهد.

گوشی DOOGEE S89 Pro

گوشی هوشمند DOOGEE S89 Pro از تراشه‌ی مدیاتک P90، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. البته امکان سفارش مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول نیز وجود دارد. دوربین پشتی سه‌گانه‌ی این دستگاه نیز شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های جذاب این دستگاه می‌توان به باتری غول‌پیکر ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد.

گوشی‌های جدید سری S61

گوشی DOOGEE S61

سری S61 ازجمله گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی DOOGEE هستند. این سری در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو معرفی شده است. ویژگی منحصر‌به‌فرد S61 در طراحی آن نهفته شده که امکان تعویض قاب پشتی را فراهم می‌کند. چهار طرح منحصر‌به‌فرد برای قاب پشتی دستگاه وجود دارد که مشتریان می‌توانند مطابق نیاز خود یکی را انتخاب و در صورت نیاز بعداً از قاب پشتی جدیدی استفاده کنند.

گوشی DOOGEE S61

گوشی S61 از امروز تا ۲۹ جولای در AliExpress و Doogeemall با قیمت پایه ۱۰۹ دلار به‌ فروش می‌رسد. توجه داشته باشید که شاید قیمت این دستگاه برای سایر مناطق جهان کمی تفاوت داشته باشد زیرا هزینه‌های حمل‌ونقل به هر نقطه از جهان متفاوت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات