آنر رسماً از بازار هند خارج شد، اما به همکاری با شرکای تجاری خود در این کشور ادامه خواهد داد

جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آنر رسما بازار هند را ترک کرد، اما این شرکت قصد دارد همچنان به همکاری با شرکای تجاری خود در این کشور ادامه دهد. این برند محصولاتی مثل گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ و موارد دیگر را در هند عرضه کرده است.
تبلیغات

ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، به‌تازگی درمصاحبه‌ای اعلام کرده که این شرکت رسماً بازار هند را ترک کرده است. مینگ اظهار داشت که پس از سال‌ها فعالیت در این کشور، از بازار آن خارج شده است. بااین‌حال، برند چینی همچنان به همکاری با شرکای تجاری خود و ادامه‌ی فعالیت از این‌طریق در هند ادامه خواهد داد. به‌نظر می‌رسد آنر در بازار این کشور سودآوری خوبی داشته است اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد در آینده، فعالیت خود را در بازار هند محتاطانه‌تر دنبال کند.

به گزارش Gadgets360، مینگ به مشتریان آنر اطمینان داده است که این شرکت باوجود خروج از بازار هند، همچنان به وعده‌های خود عمل خواهد کرد. این شرکت در چند ماه گذشته، گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ و محصولات دیگری را در این کشور عرضه کرده است.

آنر در ماه ژوئن از ساعت هوشمند Watch GS 3 در هند رونمایی کرد. این محصول از صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۴۳ اینچی AMOLED بهره می‌برد و روشنایی آن حداکثر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. به ادعای این شرکت، ساعت GS 3 با هربار شارژ می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد. قیمت مدل پایه‌ی این دستگاه ۱۲۹۹۰ روپیه (۱۶۲ دلار) اعلام شد، درحالی‌که مدل کلاسیک آن با قیمت ۱۴۹۹۹ روپیه (۱۸۷ دلار) به‌فروش می‌رسد.

آنر که یکی از برندهای فرعی هواوی است، اخیراً از گوشی هوشمند Honor X8 5G برای بازارهای جهانی رونمایی کرده است. این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 480 Plus و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به رم ۶ گیگابایتی، نمایشگر ۶٫۵ اینچی با وضوح HD پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹، دوربین سه‌گانه‌ی پشتی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی اشاره کرد. البته بعید به‌نظر می‌رسد این مدل در بازار هند عرضه شود.

علاوه‌براین، مینگ در مصاحبه‌ی اخیر خود اشاره کرد شرکت متبوعش هیچ برنامه‌ای برای ساخت خودرو طی چندسال آینده ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات