نوبیا Z40S پرو با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
نوبیا Z40S پرو، گوشی هوشمند جدید ZTE، با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد. این گوشی نسخه‌ی ویژه‌ای نیز برای طرفداران انیمه دارد.
تبلیغات

نوبیا Z40S پرو ZTE رونمایی شد. این گوشی هوشمند که نسخه‌ی به‌روزشده‌ی نوبیا Z40 پرو محسوب می‌شود، به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است و درمقایسه‌با مدل قبلی باتری حجیم‌تر و سیستم شارژ بهبودیافته‌ای دارد. همچنین، نسخه‌ی ویژه‌ای از آن با ظاهری که ما را به‌یاد انیمه‌ی Spirit Cage می‌اندازد، روانه‌ی بازار خواهد شد.

نوبیا Z40S پرو کانفیگ‌های مختلفی دارد که شامل ۸ یا ۱۲ یا ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 می‌شود. البته نسخه‌ای از آن نیز وجود دارد که از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. محفظه‌ی بخار بزرگ‌تری از مدل پیشین به‌علاوه‌ی ورقه‌ی گرافن و خمیر حرارتی با الماس مصنوعی تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 موجود در این گوشی هوشمند را خنک نگه‌ می‌دارند.

پنل پشتی گوشی هوشمند نوبیا Z40S پرو در رنگ های مختلف

مدل پایه‌ی نوبیا Z40S پرو از باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژر ۸۰ واتی برخوردار است. بااین‌حال، نسخه‌ی دیگر آن سرعت شارژ را تا ۱۲۰ وات افزایش می‌دهد. این مدل به باتری کوچک‌تر ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و شارژ ۰ تا ۱۰۰ آن ۱۹ دقیقه طول می‌کشد.

بقیه‌ی مشخصات به Z40 Pro اصلی شباهت دارد. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با حاشیه‌هایی با ضخامت کمتر از یک میلی‌متر، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز، وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. ZTE با جابه‌جاکردن قسمت‌ها داخلی نسخه‌ی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، موفق شد مقداری از ضخامت دستگاه را کاهش دهد و آن را از ۸٫۴ به ۸٫۰۵ برساند.

پنل پشتی و نمایشگر نوبیا زد ۴۰ اس پرو به رنگ سبز
پنل پشتی و نمایشگر نوبیا زد ۴۰ اس پرو به رنگ مشکی

نوبیا Z40S پرو به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX787 با توانایی پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است. همچنین، یک لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۱۶ درجه دوربین اصلی را همراهی می‌کند و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای ثبت تصاویر ماکرو با فاصله‌ی کانونی ۲ سانتی‌متر باشد. درنهایت نیز، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی دوربین‌های سه‌گانه را تکمیل می‌کند.

در پنل پشتی گوشی هوشمند جدید ZTE، یک فلاش LED نیز دیده می‌شود که می‌تواند هنگام عکاسی در شرایط نوری نامناسب کمک‌کننده باشد. همچنین، در نمایشگر این دستگاه حفره‌ای وجود دارد که میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن است. درضمن، نمی‌توان از توانایی دوربین نوبیا Z40S پرو در پردازش دقیق رنگ‌‌های مختلف پوست‌‌ چشم‌پوشی کرد.

نوبیا Z40S پرو در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‌شود. درضمن، نسخه‌ی ویژه‌ای از آن وجود دارد که به سبک انیمه‌ی Spirit Cage طراحی شده است و همراه با پکیجی شامل لوازم جانبی با تم مشابه به‌دست خریداران خواهد رسید. این پک شامل آهنگ‌های زنگ و تصاویر پس‌زمینه نیز می‌شود.

پنل پشتی و نمایشگر نسخه ویژه نوبیا زد ۴۰ اس پرو

قیمت نوبیا زد ۴۰ اس از ۳,۴۰۰ یوان (۵۰۰ دلار یا ۴۹۰ یورو) برای کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۸۰ واتی شروع می‌‎شود. ناگفته نماند نسخه‌های دیگری از این گوشی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز وجود دارند.

قیمت مدل مجهز به فناوری شارژ ۱۲۰ واتی نوبیا Z40S پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از ۴‌,۳۰۰ یوان (۶۳۵ دلار یا ۶۲۰ یورو) آغاز می‌شود. همچنین، با ۶,۷۰۰ یوان (۹۹۰ دلار) نسخه‌ی مجهز به ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند را می‌توانید تهیه کنید. درنهایت، مدل Spirit Cage که به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و فناوری شارژ ۱۲۰ وات مجهز است، با قیمت ۴,۷۰۰ یوان (۷۰۰ دلار یا ۶۸۰ یورو) روانه‌ی بازار می‌شود.

در‌حال‌حاضر، هر سه مدل نوبیا Z40S پرو برای پیش‌فروش دردسترس هستند؛ البته فروش اصلی از ۲۶ جولای آغاز خواهد شد. ZTE همچنین سه شارژر GaN با فناوری nubia NeoCharge 3.0 عرضه می‌کند که اولی دو درگاه USB-C و یک USB-A با حداکثر توان ۶۵ وات دارد. اگر به برق بیشتری نیاز دارید، شارژر سوم می‌تواند درمجموع ۱۰۰ وات خروجی تولید کند که بین سه پورت USB-C و یک درگاه USB-A تقسیم می‌شود.

شارژ جدید نوبیا

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی هوشمند نوبیا Z40S پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات