جعبه‌گشایی موتورولا اج ۳۰ پرو

دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جعبه‌گشایی اج ۳۰ پرو، پرچم‌دار قدرتمند موتورولا با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی و تراشه Snapdragon 8 Gen 1 که به‌تازگی وارد بازار ایران شده است.
تبلیغات

اج ۳۰ پرو که با نام اج پلاس ۲۰۲۲ نیز شناخته می‌شود، از نظر طراحی با نسل پیشین خود یعنی اج ۲۰ پرو تفاوت زیادی ندارد و همچنان چینش عمودی ۳ دوربین را در قاب پشتی شاهد هستیم. شاید تفاوتی که در نگاه اول توجهمان را به خود جلب کند گوشه‌های گردشده ماژول دوربین در قاب پشتی گوشی باشد. بدنه‌ اج ۳۰ پرو از ترکیب پلاستیک و شیشه ساخته شده؛ پنل پشتی و پوشش صفحه‌نمایش همانند نسل قبل، از جنس Gorilla Glass و فریم گوشی نیز پلاستیک است.

گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو را شرکت هماتلکام برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

نمایشگر اج ۳۰ پرو همانند نسل پیشین از پنل OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. بر خلاف اج ۲۰ پرو که تنها دارای اسپیکری تک‌کاناله در لبه پایینی بود، پرچم‌دار جدید موتورولا مجهز به اسپیکر استریو است که از فناوری دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند.

موتورولا که در اج ۲۰ پرو از تراشه Snapdragon 870 استفاده کرده بود، این‌ بار برای قلب تپنده اج ۳۰ پرو سراغ تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 رفته است؛ تراشه‌ای که توان پردازشی پرچمداران اندرویدی دیگری همچون گلکسی اس ۲۲ اولترا، شیائومی ۱۲ پرو و وان‌پلاس ۱۰ پرو را نیز تأمین می‌کند. اج ۳۰ پرو با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی به‌فروش می‌رسد.

دوربین واید Edge 30 Pro از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و دوربین اولتراواید از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد. در پرچم‌دار جدید موتورولا از دوربین تله‌فوتو خبری نیست و این دوربین جای خود را به ماژول ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق داده است. از دوربین‌های پشتی که بگذریم به دوربین سلفی می‌رسیم که حالا به جای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی شاهد حسگر ۶۰ مگاپیکسلی هستیم.

موتورولا اج ۳۰ پرو با پیکربندی ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم، ۹۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. در چند روز آینده عملکرد اج ۳۰ پرو را در بخش‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. باید دید پرچم‌دار موتورولا با این برچسب قیمتی، نسبت به رقبای خود چه عملکردی را می‌تواند به نمایش بگذارد. در ادامه با جعبه‌گشایی اج ۳۰ پرو همراه زومیت باشید.

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات