رندرهای سه‌بعدی باکیفیت از آیفون ۱۴ پرو بار دیگر طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای سه‌بعدی جدید، باکیفیت و زیبایی از آیفون ۱۴ پرو اپل منتشر شده است که بار دیگر طراحی ظاهری این محصول را نشان می‌دهند و با رندرهای قبلی فاش شده از این دستگاه نیز مطابقت دارند.
تبلیغات

پیش‌ازاین شاهد انتشار رندرهای آیفون ۱۴ پرو اپل بوده‌ایم که براساس مدل‌های CAD و تصاویر شماتیک آن طراحی شده‌اند. اکنون مدل‌های سه‌بعدی جدیدی از این گوشی دردسترس قرار گرفته است که آن را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهند.

مدل سه بعدی آیفون ۱۴ پرو

Madmix، سازنده‌ی مدل‌های سه‌بعدی آیفون ۱۴ پرو از نرم‌افزار CAD برای ساخت این طرح‌ها استفاده کرده است. DuanRui که به‌دنبال محتوای مرتبط با شرکت اپل در منابع چینی است، چند نمونه رندر از این مدل‌های سه‌بعدی را به‌اشتراک گذاشته است. البته می‌توانید با وارد کردن فایل اصلی این مدل‌ها در برخی نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی و مدل‌سازی، آن‌ها را از زاویه‌های مختلف مشاهده کنید.

Madmix می‌گوید که ابعاد استفاده شده در این طرح‌ها، با ابعاد واقعی یکسان است و جزئیاتی کافی را برای ارائه‌ی رندرهای نزدیک به محصول نهایی ارائه می‌دهند. وی فایل اصلی این مدل‌ها را با قیمت ۴۸٫۳۰ دلار به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند که در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به این‌ وب‌سایت نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

مدل سه بعدی آیفون ۱۴ پرو

به گزارش 9to5Mac، تولید آیفون ۱۴ مکس نسبت به برنامه‌ی زمان‌بندی‌شده‌ی اپل به تعویق افتاده است. به گفته‌ی راس‌ یانگ، عرضه‌ی پنل‌های این گوشی همچنان از آیفون ۱۳ پرومکس بسیار عقب است. یانگ امروز در پستی در توییتر گفت براساس اطلاعات ارائه شده ازطرف زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان اپل، محموله‌های پنل‌های موردنیاز این شرکت برای برخی مدل‌های سری آيفون ۱۴، دیرتر از برنامه‌ریزی‌ها عرضه خواهند شد.

مدل سه بعدی آیفون ۱۴ پرو

طبق گزارش‌های قبل، ابعاد نمایشگر آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرومکس یکسان خواهد بود اما نوع پنل‌های این دو مدل باهم تفاوت خواهد داشت، و به‌عنوان مثال آیفون ۱۴ مکس از پروموشن (Pormotion) پشتیبانی نمی‌کند؛ پروموشن فناوری نرخ نوسازی تطبیقی اپل است که به‌طور انحصاری فقط در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات