سری شیائومی ۱۳ احتمالاُ از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد

جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید انتظار می‌رود سری شیائومی ۱۳ با بدنه‌ی سرامیکی ساخت شرکت BYD روانه‌ی بازار شوند.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی گوشی‌های هوشمند سری 12S خود را در چین معرفی کرده است. اکنون افشاگر معروف چینی DigitalChatStation گزارش داده است که سری جدید این برند موسوم به شیائومی ۱۳ احتمالاً با بدنه‌ای ازجنس سرامیک عرضه خواهد شد. گفته می‌شود شرکت BYD وظیفه‌ی ساخت بدنه‌ی سرامیکی این گوشی‌ها را برعهده خواهد داشت. این افشاگر همچنین اعلام کرده که این خبر براساس یک نمونه‌ی اولیه ارائه شده است و باید دید آیا محصول نهایی واقعاً از پنل پشتی سرامیکی بهره خواهد برد یا خیر. این درحالی است که ابتدا انتظار می‌رفت شیائومی 12S اولترا نیز با بدنه‌ی سرامیکی معرفی شود اما سرانجام این اتفاق رخ نداد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، شیائومی قبلاً در برخی پرچم‌داران رده‌بالای خود ازجمله Mix 4 و Mix Fold از پنل‌های پشتی سرامیکی استفاده کرده است. بدنه‌ی سرامیکی از فرم‌فکتور سبکی بهره می‌برد و اگر سری شیائومی ۱۳ نیز به چنین قابلیتی مجهز شود، بسیار جالب خواهد بود.

سری شیائومی ۱۳ اواخر نوامبر امسال معرفی خواهند شد. طبق گزارش‌ها، این گوشی‌ها با تراشه‌ی SM8550 عرضه خواهند شد که گفته می‌شود این پردازنده درواقع Snapdragon 8 Gen2 است. علاوه‌براین انتظار می‌رود مدل استاندارد و پرو این سری از گوشی‌های شیائومی به‌ترتیب با کد Nuwa و Fuxi شناخته شوند و حتی شماره مدل نسخه‌ی استاندارد 2211133C اعلام شده است.

هنوز برای معرفی سری ۱۳ شیائومی خیلی زود است و بنابراین نمی‌توان با اطمینان کامل، واقعی بودن این خبر را تأیید کرد. در ماه‌های آینده قطعاً اطلاعات و جزئيات بیشتری درمورد این گوشی‌ها دردسترس قرار خواهد گرفت و در آن زمان می‌توانیم دید بهتری از محصولات آینده‌ی این شرکت چینی به‌دست آوریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات