گلکسی S22 اولترا رکورد فروش تمام سری‌های نوت را شکست

دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ با فروش ۱۱ میلیونی گلکسی اس ۲۲ اولترا موفق شده رکورد فروش تمام نسل‌های پیشین گلکسی نوت را بشکند.
تبلیغات

هنگامی که سامسونگ نوت ۸ را عرضه کرد موفق شد بیش از ۱۰ میلیون دستگاه به فروش برساند. اما نسل‌های بعدی به مراتب از سوی خریداران با استقبال کمتری روبه‌رو شدند و همین مسئله به غول کره‌ی جنوبی فهماند شاید بهتر باشد در رابطه با این خط تولید تجدید نظر کند.

هنگامی به ۲۰۲۲ رسیدیم متوجه شدیم که سامسونگ سری نوت را با پرچم‌داران گلکسی اس ادغام کرده است. به همین دلیل قلم هوشمند که امضای خانواده‌ی گلکسی نوت محسوب می‌شود به گلکسی اس ۲۲ اولترا اضافه شد.

فون‌آرنا با استناد به گزارش Ice Universe می‌گوید اقدام سامسونگ به قدری موفقیت آمیز بوده که گلکسی اس ۲۲ اولترا با قیمت اولیه‌ی ۱۱۹۹.۹۹ دلاری خود نزدیک به ۱۱ میلیون دستگاه فروخته است. غول کره‌ی جنوبی توانسته در فروش این محصول بسیار موفق عمل کند.

این پرچم‌دار قدرتمند از پنل ۶٫۸ اینچی OLED با وضوح ۳۰۸۸ × ۱۴۴۰ پیکسل، تراکم پیکسلی بسیار خوب ۵۰۰ پیکسل‌براینچ و نسبت ۹۰٫۲ درصدی تصویر به بدنه با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک بهره می‌برد. سامسونگ می‌گوید نمایشگر گلکسی S22 اولترا با بهره‌گیری از فناوری LTPO 2.0 می‌تواند نرخ نوسازی خود را بسته به نوع کاربری، بین یک تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات