شیائومی 12S اولترا با تراشه Snapdragon 8+ Gen1 در تاریخ ۱۳ تیر رسماً رونمایی خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های اخیر حاکی از آن است به‌زودی شاهد معرفی شیائومی 12S اولترا خواهیم بود و به‌نظر می‌رسد شیائومی ۱۲ اولترا هرگز رونمایی نخواهد شد.
تبلیغات

می ۱۱ اولترا اولین گوشی پرچم‌دار رده‌بالای شیائومی بود که از قابلیت‌هایی مثل دوربین سه‌گانه‌ی بسیار قدرتمند، گواهی IP68 و شارژ سریع بی‌سیم بهره می‌برد. انتظار داشتیم امسال شاهد معرفی نسل جدید این محصول با نام شیائومی ۱۲ اولترا باشیم اما ظاهراً این برند چینی تصمیم دارد به‌جای آن، شیائومی 12S اولترا را معرفی کند.

به گزارش AndroidAuthority، لی‌ جون، یکی از بنیان‌گذاران شیائومی در ویبو اعلام کرده که ابتدا قرار بود شیائومی ۱۲ اولترا در نیمه‌ی اول سال معرفی شود، اما حالا شاهد لغو شدن عرضه‌ی آن هستیم. او در توضیحات خود گفت:

ابتدا قرار بود شیائومی ۱۲ اولترا با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen1 در فاصله‌ی بین ماه‌ مارس و آوریل معرفی شود اما این پروژه لغو شده است. اکنون برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر، تصمیم گرفته‌ایم گوشی هوشمندی با پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen1 عرضه کنیم.

به‌نظر می‌رسد پروژه‌ی شیائومی ۱۲ اولترا به‌طور کامل لغو نشده و فقط قرار است این گوشی پرچم‌دار به تراشه‌ی جدیدی مجهز شود و البته نام آن نیز تغییر خواهد کرد. بااین‌حال، نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد آیا این مورد واقعیت دارد یا شیائومی 12S اولترا به‌عنوان دستگاهی کاملاً مجزا از ابتدا طراحی شده است.

درهرصورت، انتظار می‌رود شیائومی 12S اولترا به دوربین بسیار قدرتمندی مجهز شود. این برند چینی تأیید کرده که پرچم‌دار رد‌ه‌بالای آینده‌اش از دوربین یک اینچی جدید IMX898 که با همکاری سونی ساخته شده‌، بهره خواهد برد. درواقع شیائومی می‌گوید این دو برند درمجموع ۱۵ میلیو‌ن دلار برای توسعه‌ی دوربین جدید هزینه کرده‌اند. علاوه‌براین گفته می‌شود این دستگاه به لنزهای ساخت لایکا مجهز خواهد شد.

گوشی شیائومی 12S اولترا در کنار شیائومی 12S و 12S پرو در تاریخ چهارم جولای (۱۳ تیر) معرفی خواهد شد؛ بنابراین در آن زمان اطلاعات کامل‌تری درباره‌ی این محصولات به‌دست خواهیم آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات