رندرهای رسمی شیائومی 12 لایت 5G، طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد

چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
انتظار می‌رود این دستگاه با تراشه‌ی Snapdragon 778G و نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار شود.
تبلیغات

احتمالاً به‌زودی شاهد معرفی شیائومی ۱۲ لایت 5G خواهیم بود. به‌تازگی ویدیویی از گوشی در دنیای واقعی منتشر شده و حالا افشاگر معروف ایوان بلاس، رندرهای رسمی آن را به‌اشتراک گذاشته است. تصاویر جدید علاوه‌بر تأیید رنگ‌بندی این محصول، طراحی آن را از زاویه‌های مختلف به‌خوبی نشان می‌دهند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، رندرهای رسمی شیائومی ۱۲ لایت 5G نشان می‌دهد دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول مرکز بالای نمایشگر تعبیه شده است. به‌نظر می‌رسد این دستگاه از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره ببرد و این درحالی است که مدل قبلی آن به حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری مجهز بود.

رندر رسمی شیائومی ۱۲ لایت 5G

به‌نظر می‌رسد لبه‌ی سمت چپ شیائومی ۱۲ لایت 5G کاملاً یکدست خواهد بود، درحالی‌که لبه‌ی سمت راست آن میزبان کلید‌های تنظیم بلندی صدا و کلید پاور است. در لبه‌ی بالای دستگاه شاهد میکروفون، حفره‌های بلندگو و حسگر مادون‌قرمز هستیم. لبه‌ی پایینی این گوشی نیز میزبان بلندگوی دوم، درگاه USB-C، میکروفون و اسلات سیم‌کارت است.

بدنه‌ی پشتی Xiaomi 12 Lite 5G دوربین سه‌گانه‌ و فلش LED را درخود جا داده و گفته می‌شود این دستگاه از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. علاوه‌براین نام تجاری دستگاه در بخش پایینی پنل پشتی آن دیده می‌شود. این رندرها نشان می‌دهند که گوشی مورداشاره در رنگ‌های سبز، مشکی و صورتی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

رندر رسمی شیائومی ۱۲ لایت 5G

مشخصات شیائومی ۱۲ لایت 5G براساس شایعات

شیائومی ۱۲ لایت 5G از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این دستگاه به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شود. همچنین در بخش پشتی آن شاهد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو خواهیم بود.

گوشی Xiaomi 12 Lite 5G به‌احتمال زیاد به تراشه‌ی Snapdragon 778G مجهز خواهد شد. این دستگاه در دونسخه‌‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت روانه‌ی بازار خواهد شد. امکان دارد باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد و از فناوری شارژ ۶۷ وات پشتیبانی کند. این محصول به‌طور پیش‌‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را به‌همراه پوسته‌ی اختصاصی شیائومی موسوم به MIUI 13 اجرا خواهد کرد و انتظار می‌رود طی روزهای آینده برای بازار اروپا و آسیا معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات