شیائومی 12S اولترا عصر جدیدی را در فناوری تصویربرداری موبایل آغاز می‌کند

سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود دوربین Xiaomi 12S Ultra که حاصل همکاری غول چینی دنیای فناوری با لایکا است، آغازگر عصر جدیدی در فناوری تصویربرداری موبایل خواهد بود.
تبلیغات

براساس اطلاعات فاش‌شده، شیائومی ۱۲ اولترا با نام Xiaomi 12S Ultra وارد بازار خواهد شد. این محصول که در کنار شیائومی ۱۲ اس و شیائومی ۱۲ اس پرو عرضه می‌شود، عملاً سومین دستگاه از سری شیائومی ۱۲ اس است. طبق گزارش‌های قدیمی‌تر، هر سه گوشی هوشمند از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول استفاده می‌کنند. البته گفته می‌شود احتمالاً شیائومی ۱۲ اس پرو نسخه‌‌ی دیگری نیز دارد که به تراشه‌ی مدیاتک Dimensity 9000 مجهز خواهد شد.

گیزچاینا با استناد به اطلاعات فاش‌شده‌ی یکی از افشاگران با نام Perfect Choreography می‌نویسد شیائومی ۱۲ اس اولترا رنگ‌های متنوعی خواهد داشت و در بسته‌‎بندی آن کارتی برای معرفی قرار می‌گیرد. روی کارت مذکور جمله‌ی «لحظه‌‌ی تعیین‌کننده در عصر جدید تصویربرداری موبایل» نوشته شده است.

همچنین، لوگوهای شیائومی و لایکا نیز روی آن قرار گرفته‌اند تا همکاری این شرکت را نشان دهند. باید اشاره کرد که این کارت امضای لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی و دکتر آندریاس کافمن، رئیس هیئت‌مدیره‌ی لایکا را به همراه دارد.

شیائومی ۱۲ اس اولترا صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با رزولوشن Quad HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. انرژی لازم برای کار با این گوشی را احتمالاً باتری ۴۸۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تأمین خواهد کرد. علاوه‌براین، نمی‌توان از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 آن چشم‌پوشی کرد.

در پنل جلویی، شیائومی ۱۲ اس اولترا میزبان دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و در پنل پشتی، میزبان مجموعه دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. نکته‌ی دیگر اینکه این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات