وان‌پلاس 10 یا 10T احتمالاً با تراشه Snapdragon 8+ Gen1 و شارژ ۱۵۰ وات عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای جدید وان‌پلاس 10 یا 10T طراحی تقریباً مشابه این محصول با وان‌پلاس ۱۰ پرو را نشان می‌دهد. علاوه‌براین، طبق گزارش‌های جدید انتظار می‌رود این گوشی به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز شود.
تبلیغات

تاکنون، اطلاعات مختلفی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند بعدی وان‌پلاس منتشر شده است که گفته می‌شود وان‌پلاس ۱۰ یا وان‌پلاس 10T نام دارد. درهرصورت، رندرهای جدید این محصول درکنار برخی مشخصات آن دردسترس قرار گرفته است.

MySmartPrice رندرهای جدیدی از گوشی وان‌پلاس به‌اشتراک گذاشته است که دستگاهی با شناسه‌ مدل CPH2413 را نشان می‌دهد. این گوشی شباهت زیادی به وان‌پلاس ۱۰ پرو دارد. به‌طور خاص، طراحی جایگاه دوربین پشتی این دستگاه به دوربین پشتی وان‌پلاس ۱۰ پرو شباهت دارد و با لبه‌ی دستگاه یکپارچه شده است. البته این مدل فاقد برند Hasselblad است و فلش آن نیز در جایگاهی متفاوت با مدل پرو قرار گرفته است.

به‌گزارش AndroidAuthority، دوربین سلفی وان‌پلاس ۱۰ یا وان‌پلاس 10T در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر قرار دارد. در مقام مقایسه، دوربین سلفی وان‌پلاس ۱۰ پرو در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است. گفته می‌شود گوشی بعدی وان‌پلاس در رنگ مشکی و سفید دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

استفاده‌نشدنِ نام Hasselblad عجیب است؛ اما احتمالاً باید منتظر تصاویر رسمی وان‌پلاس ۱۰ یا 10T باشیم. نکته‌ی ناامیدکننده دیگر اینکه در این رندرها، نشانه‌ای از دکمه‌ی لغزنده‌ی هشدار روی این گوشی نیست و این موضوع با رندرهای قبلی مطابقت دارد. پیش‌از‌این، در برخی شایعات گفته شده بود این نوار لغزنده فقط در مدل‌های پرو وان‌پلاس و برخی پرچم‌داران اوپو ارائه خواهد شد.

مشخصات وان‌پلاس ۱۰ یا 10T براساس شایعات

MySmartPrice و Brar برخی از مشخصات احتمالی وان‌پلاس ۱۰ یا 10T را فاش کرده‌اند. براساس اطلاعات این دو منبع، گوشی یادشده از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 و ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5 و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ازنوع UFS 3.1 بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات مهم این دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۵۰ وات و درگاه USB-C مبتنی‌بر USB 2.0 اشاره کرد.

علاوه‌براین، انتظار داریم وان‌پلاس ۱۰ یا 10T به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شود. به‌نظر می‌رسد دوربین فوق‌عریض این مدل درمقایسه‌با دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی وان‌پلاس ۹ در رده‌ی پایین‌تری قرار می‌گیرد.

این مشخصات حاکی از آن است که قابلیت‌های دوربین و کیفیت صفحه‌نمایش وان‌پلاس ۱۰ یا 10T حداقل روی کاغدضعیف‌تر از وان‌پلاس ۱۰ پرو خواهد بود. بااین‌حال، استفاده از تراشه‌ی پرچم‌دار جدید Snapdrago 8+ Gen1 در این مدل مزیت مهمی محسوب می‌شود که می‌تواند عملکرد آن را بهبود چشمگیری ببخشد. علاوه‌براین، پشتیبانی از شارژ ۱۵۰ وات ازنظر تئوری ارتقایی بزرگ محسوب می‌شود؛ البته فناوری شارژ ۸۰ وات وان‌پلاس ۱۰ پرو نیز بسیار سریع است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات