سامسونگ ظاهراً حداکثر حافظه ذخیره‌سازی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را دو برابر می‌کند

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ظاهراً قصد دارد حداکثر حافظه ذخیره‌سازی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را در مقایسه با نسل قبل دو برابر افزایش دهد و به یک ترابایت و ۵۱۲ گیگابایت برساند.
تبلیغات

تاکنون اطلاعات زیادی درباره‌ی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ آینده سامسونگ فاش شده و امروز براساس گزارش جدیدی از جی‌اس‌ام‌آرنا، جزئیات دیگری دردسترس قرار گرفته است. طبق آخرین شایعات، این گوشی‌های تاشدنی نسخه‌ای با حافظه ذخیره‌سازی به‌ترتیب یک ترابایت و ۵۱۲ گیگابایت نیز خواهند داشت که دو برابر حداکثر حافظه ذخیره‌سازی نسل قبلی خود، یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ هستند و احتمالاً حتی برای افراد علاقه‌مند به ذخیره‌ی محتوای دیجیتال، کاربرد درخورتوجهی خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه قیمتی برای گلکسی زد فولد ۴ در نظر می‌گیرد؛ اما برای یادآوری، مدل ۵۱۲ گیگابایتی زد فولد ۳ با قیمت ۱۸۹۹ دلار به بازار عرضه شد. اگر نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی زد فولد ۴ با همین قیمت عرضه شود، پیش‌بینی می‌شود که مدل یک ترابایتی آن حداقل ۱۹۹۹ دلار یا ۲۰۴۹ دلار یا حتی ۲۰۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که قیمت مدل پایه گلکسی زد فلیپ ۴ مانند نسل قبل، همان ۹۹۹ دلار باقی بماند. گلکسی زد فلیپ ۳ در نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۰۴۹ دلار فروخته شد که احتمالاً سامسونگ برای نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی قیمت ۱۱۰۰ دلار در نظر خواهد گرفت.

در مجموع، نسخه‌ی یک ترابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی برای زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ خبر خوبی برای طرفدارها محسوب می‌شود؛ چراکه احتمالاً این دو گوشی تاشدنی هم مانند نسل قبل از درگاه microSD پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی آزادی عمل بیشتری را برای انتخاب به خریداران می‌دهد.

چندی پیش گفته شده بود زد فولد ۴ سبک‌تر از زد فولد ۳ خواهد بود و از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام استفاده می‌کند. افزون‌براین، انرژی آن را احتمالاً باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت تأمین خواهد کرد. درمقابل گلکسی زد فلیپ ۴ نیز احتمالاً از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات