استفاده از آیفون به‌عنوان وب کم مک به‌زودی ممکن می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
اپل با قابلیت جدید Continuity Camera در سیستم‌عامل macOS Ventura، کاربران را قادر می‌سازد از دوربین پشتی آیفون به‌عنوان وب‌کم برای کامپیوترهای مک استفاده کنند.
تبلیغات

اپل قصد دارد به کاربران سیستم‌عامل macOS امکان دهد که از دوربین آیفون به‌عنوان وب‌کم مک استفاده کنند. براساس آنچه ورج می‌نویسد قابلیت جدید Continuity Camera در سیستم‌عامل macOS Ventura معرفی شده است و برقراری تماس‌های ویدیویی بسیار باکیفیت‌تر را امکا‌ن‌پذیر می‌کند.

قابلیت Continuity Camera فید دوربین پشتی آیفون را به وب‌کمی تبدیل می‌کند که امکان استفاده از در اپلیکیشن‌های macOS وجود دارد. Continuity Camera مجهز به قابلیت Center Stage است و با بهره‌گیری از Studio Light چهره‌ی کاربر را روشن و پس‌زمینه را کم‌نور می‌کند. Continuity Camera همچنین از حالت پرتره پشتیبانی می‌کند.

Apple will let you use your iPhone as a webcam with continuity #WWDC22 pic.twitter.com/pzGzfdcm06— The Verge (@verge) June 6, 2022

اپل می‌گوید مشغول همکاری با شرکت Belkin است تا پایه‌هایی مخصوص برای وصل کردن آیفون به بالای نمایشگر مک بسازد. این پایه‌ها امسال روانه‌ی بازار خواهند شد.

برای دسترسی به قابلیت Continuity Camera الزاما به مک بوک های جدید نیاز ندارید، چون دستگاه‌های قدیمی صرفاً با به‌روزرسانی به macOS Ventura به این قابلیت مجهز می‌شوند. اپل می‌گوید Continuity Camera می‌تواند به‌صورت خودکار آیفونی را که در نزدیکی‌اش باشد شناسایی و از دوربین آن استفاده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات