سامسونگ اکنون سریع‌تر از هر شرکت اندرویدی دیگری گوشی‌هایش را آپدیت می‌کند

یک‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی سیستم‌عامل اندروید را در حالی برای گلکسی S22 منتشر کرده که این به‌روزرسانی هنوز برای گوشی‌های پیکسل گوگل نیز دردسترس قرار نگرفته است.
تبلیغات

سامسونگ پس از سال‌ها، اکنون به شرایطی رسیده است که پشتیبانی نرم‌افزاری مناسبی برای گوشی‌هایش ارائه می‌دهد. این شرکت در سال‌های نه‌چندان دور به‌دلیل به‌روزرسانی دیرهنگام دستگاه‌های پرچم‌دارش بدنام بود؛ اما اکنون سریع‌تر از هر شرکت اندرویدی دیگری گوشی‌هایش را به‌روز می‌کند.

به‌گزارش The Hans India،‌ سامسونگ باردیگر توانسته است در زمانی بسیار سریع به‌روزرسانی جدید برای گوشی‌هایش منتشر کند. ظاهراً سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه‌ ژوئن (خرداد و تیر) سیستم‌عامل اندروید را اخیراً برای گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی زد فولد 2 منتشر کرده است؛ درحالی‌که دستگاه‌های خانواده‌ی پیکسل گوگل هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند. سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن را برای گوشی‌های گلکسی S21 و تبلت‌های گلکسی تب S7 نیز دردسترس قرار داده است.

براساس گزارش کاربران در انجمن‌های آنلاین، آن دسته از کاربران گوشی‌های سری گلکسی S22 که در امارت ساکن هستند، به‌روزرسانی امنیتی جدید را می‌توانند دانلود کنند. این به‌روزرسانی برای مدل Snapdragon گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا منتشر شده است. فعلاً مشخص نیست به‌روزرسانی امنیتی جدید اندروید چه زمانی برای نسخه‌ی Exynos این گوشی‌ها منتشر می‌شود.

افزون‌بر سری گلکسی S22، به‌نظر می‌رسد سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژوئن را برای گلکسی زد فولد 2 در کره‌‌جنوبی منتشر کرده است. به‌روزرسانی جدید اندروید افزون‌بر پچ امنیتی ماه ژوئن، قابلیت Smart Widgets را به گوشی تاشدنی سامسونگ اضافه می‌کند. سامسونگ می‌گوید به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ثبات دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد و شامل تغییرات جدید برای رابط کاربری نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات