تصاویر واقعی از نمونه اولیه پیکسل ۷ ثبت‌شده با پیکسل ۷ پرو برای دقایقی در eBay به‌ نمایش در آمد

سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصاویر از نمونه‌ی واقعی گوشی پیکسل ۷ گوگل برای لحظاتی در وب‌سایت eBay منتشر شد که با توجه به انعکاس نور روی بدنه‌ی این گوشی در تصاویر مورد اشاره، به‌نظر می‌رسد با دوربین نمونه‌ی اولیه‌ی پیکسل ۷ پرو گرفته شده‌اند.
تبلیغات

گوگل در جریان رویداد I/O ۲۰۲۲ خود رندرهای رسمی سری آینده‌ی پیکسل ۷ را به‌نمایش گذاشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت، ظاهر این گوشی‌ها شباهت بسیار زیادی به سری پیکسل ۶ دارند و فقط تغییراتی در آن‌ها اعمال شده است.

اکنون تصاویر واقعی از پیکسل ۷ گوگل دردسترس قرار گرفته است. این تصاویر در یکی از حراجی‌های eBay ثبت و پس از مدت کوتاهی حذف شد. در ادامه می‌توانید نمونه‌ی واقعی پیکسل ۷ را مشاهده کنید:

نمونه واقعی پیکسل ۷ گوگل
نمونه واقعی پیکسل ۷ گوگل
نمونه واقعی پیکسل ۷ گوگل
نمونه واقعی پیکسل ۷ گوگل

همان‌طور که Androidauthority اشاره می‌کند، با کمی دقت در این تصاویر، می‌توانید نمونه‌ی اولیه‌ی نشان معمولی گوگل را که به‌جای لوگوی همیشگی G استفاده کرده است، مشاهده کنید. علاوه‌براین می‌توان دید که این دستگاه بوت می‌شود و ظاهراً در حالت کارکرد کامل قرار دارد.

هنوز مشخص نیست چرا فروشنده‌ی این فهرست پس از ثبت اولیه، آن را حذف کرده است. فهرست eBay هیچ اشاره‌ای به فروخته‌ شدن یا عدم فروش این کالا ندارد. در هر صورت اگر کنجکاو بودید که پیکسل ۷ واقعی چگونه به‌نظر خواهد رسید، این تصاویر درحال‌حاضر نزدیک‌ترین گزینه برای شما خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات