گوشی ویوو T2x با تراشه Dimensity 1300 در بازار چین معرفی شد

دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته ویوو گوشی میان‌رده‌ی جدیدش به‌ نام Vivo T2x را با تراشه Dimensity 1300 و باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در سکوت خبری برای بازار چین معرفی کرد.
تبلیغات

این گوشی میان‌رده ویوو که ازطریق اپراتور JD روز گذشته در چین معرفی شده، قرار است از دوازدهم ماه آینده میلادی، یعنی چیزی کمتر از دو هفته‌ی دیگر آماده‌ی فروش شود. «گوشی VIVO T2x» توان پردازشی خود را ازطریق تراشه‌ی Dimensity 1300 تأمین می‌کند که یکی از جدیدترین SoCهای مدیاتک است؛ گفتنی است این تراشه تحت فرایند ۶ نانومتری TSMC تولید شده و برای گوشی‌های گیمینگ میان‌رده یک گزینه‌ی عالی محسوب می‌شود؛ همچنین با ۸ گیگیابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگیابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 ترکیب شده که سرعت و عملکرد خوب T2x را تا حدود زیادی تضمین می‌کند.

تراشه‌ی 5G مدیاتک Dimensity 1300

ویوو برای میان‌رده‌ی جدیدش نمایشگری ۶٫۵۸ اینچی با پنل IPS LCD در نظر گرفته که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ الگوبرداری لمسی ۲۴۰ هرتزی بهره می‌برد. پوشش طیف رنگی DCI-P3، ویژگی DC Dimming و حداکثر روشنایی ۶۵۰ نیت از دیگر ویژگی‌های صفحه‌ی نمایش ویوو T2x است؛ همچنین کمترین میزان روشنایی آن نیز در محیط‌های تاریک به یک نیت می‌رسد.

گوشی VIVO T2x در رنگ آبی نمای جلو و عقب

باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای T2x در نظر گرفته شده که یکی از بیشترین ظرفیت‌های باتری گوشی‌های میان‌رده است و به‌ادعای ویوو تا ۲۰ ساعت پخش مداوم ویدئو گوشی را همراهی می‌کند. ویوو برای پر کردن باتری هم از فلش‌شارژ ۴۴ واتی مخصوص خودش استفاده کرده که در عرض ۳۵ دقیقه باتری را از صفر به ۵۰ درصد می‌رساند؛ همچنین ویوو T2x مجهز به شارژ معکوس سیمی ۶ وات است که می‌توان ازطریق آن هندزفری‌های بی‌سیم را به‌خوبی شارژ کرد.

ماژول دوربین‌های گوشی ویوو T2x

در بخش دوربین چینی‌ها خساست به‌خرج داده و تنها دو دوربین اصلی و ماکرو را در ماژول پشتی دوربین‌ها گنجانده‌اند که دقت حسگرهای آن‌ها به‌ترتیب به ۵۰ و ۲ مگاپیکسل می‌رسد. روی محفظه‌ی بزرگ دوربین‌ها عبارت Multi Camera (چند دوربینه) و High Resolution (روزولوشن بالا) مشاهده می‌شود. ظاهراً موتور ویبره‌ی خطی بسیار خوبی در این گوشی VIVO تعبیه شده که البته افقی یا عمودی بودن آن مشخص نیست.

رنگ‌بندی گوشی ویوو T2x

پنل پشتی گوشی با شیشه‌ی مات پوشانده شده و در دو رنگ آبی و مشکی دردسترس کاربران خواهد بود. قیمت گوشی ویوو که در دو پیکربندی ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد به‌ترتیب حدود ۲۵۴ دلار و ۲۸۴ دلار است که در پیش‌فروش هرکدام حدود ۱۵ دلار تخفیف می‌خورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات