ویوو Y33e 5G با تراشه Dimensity 700 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

یک‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ویوو Y33e 5G را با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و قیمت ۱۹۴ دلار رونمایی کرد.
تبلیغات

به‌گزارش Gizmochina، ویوو Y33e 5G در چین رسماً معرفی شد. این شرکت ماه مارس گوشی Vivo Y33s 5G را در چین رونمایی کرده بود و اکنون Y33e نسخه‌ی جدید Y33s محسوب می‌شود.

ویوو Y33e 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۵۱ اینچی LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ و وضوح +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز است و بریدگی قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. افزون‌براین، ۸۸٫۹۹ درصد از فضا را صفحه‌نمایش دربر گرفته است.

گوشی جدید ویوو در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و ویژگی‌های عکاسی مانند حالت پرتره و تایم‌لپس را ارائه می‌دهد. ویوو Y33e 5G سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری OriginOS Ocean اجرا می‌کند.

قدرت سخت‌افزاری ویوو Y33e 5G را تراشه‌ی Dimensity 700 مدیاتک تأمین و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت microSD آن را همراه می‌کند. وظیفه‌ی تأمین انرژی ویوو Y33e 5G را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰ واتی بر‌عهده دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی ویوو می‌توان به اسکنر اثرانگشت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵٫۱، GPS، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. ویوو Y33e 5G ظاهراً ماه ژوئن در دو رنگ Fluorite Black و Magic Blue و در یک نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۲۹۹ یوان (۱۹۴ دلار) در چین فروخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات