شیائومی احتمالاً روی گوشی تاشدنی جدیدی با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ کار می‌کند

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی گواهی اختراع جدیدی برای یک گوشی تاشو ثبت کرده که به‌نظر می‌رسد از طراحی شبیه گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

ظاهراً شیائومی درحال‌ کار روی یک گوشی هوشمند تاشو جدید است که به‌نظر می‌رسد از فرم‌فکتور شبیه گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ بهره خواهد برد. این یعنی گوشی مورد اشاره در حالت عادی ابعادی به‌اندازه‌ی یک گوشی معمولی خواهد داشت و پس از تا کردن به دستگاهی کوچک‌تر تبدیل خواهد شد.

به گزارش Gizmochina، شیائومی به‌تازگی حق اختراعی را در CNIPA (اداره‌ی ملی مالکیت معنوی چین) ثبت کرده که طراحی احتمالی دستگاه تاشو آینده‌ی این شرکت را نشان می‌دهد. با نگاه به تصاویر گواهی حق اختراع برند چینی، می‌توانیم ظاهر گوشی تاشو را درحالت باز و تاشده ببینیم. اولی به‌ ما نشان می‌دهد وقتی دستگاه درحال استفاده نیست می‌تواند ابعاد کوچکی داشته باشد. ماژول دوربین این محصول نیز بسیار جالب است و از طراحی افقی شبیه پیکسل ۶ گوگل بهره می‌برد.

پتنت گوشی تاشو شیائومی درحالت باز

جایگاه دوربین گوشی تاشو شیائومی شامل سه بریدگی است که شاید یکی از آن‌ها برای فلش LED در نظر گرفته شده باشد. طرح‌های گواهی ثبت اختراع این گوشی نشان می‌دهد بلندگو و شیار سیم‌کارت در لبه‌ی پایینی آن تعبیه شده و همچنین از درگاه USB C بهره می‌برد. در لبه‌ی سمت راست دستگاه شاهد دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تنظیم صدا هستیم. به‌نظر می‌رسد روی نمایشگر هیچ بریدگی‌ای وجود ندارد، بنابراین مشخص نیست این گوشی از چه مکانیزمی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

پتنت گوشی تاشو شیائومی درحالت بسته

شیائومی احتمالاً از فناوری دوربین زیرنمایشگر (CUP) برای دوربین جلویی گوشی تاشو آینده خود استفاده خواهد کرد؛ درست شبیه دوربین سلفی میکس فولد. درحال‌حاضر این موارد همه‌ی اطلاعاتی است که از این دستگاه دراختیار داریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات