هواوی از پایان همکاری با لایکا خبر داد

سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی رسماً از پایان همکاری با برند لایکا خبر داده است. همکاری بین هواوی و لایکا از سال ۲۰۱۶ آغاز شد تا دوربین گوشی‌هایی که هواوی می‌سازد بهبود چشمگیری تجربه کند.
تبلیغات

شیائومی، گوشی‌ساز محبوب چینی، اعلام کرده است با همکاری لایکا دوربین گوشی‌های هوشمندش را ارتقاء می‌دهد. آن‌طور که GSMArena می‌نویسد آغاز همکاری بین شیائومی و لایکا با پایان همکاری بین هواوی و این شرکت مصادف شده است.

هواوی در بیانیه‌ای می‌گوید: «تأیید می‌کنیم که مشارکت بین ما در روز ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) به پایان رسیده است.» هواوی و لایکا همکاری خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده بودند.

انتشار گزارش جدید به این معنی است که P50 و P50 پرو آخرین گوشی‌های هواوی با دوربین برند لایکا محسوب می‌شوند. با وجود عرضه‌ی P50 Pocket در اواخر سال گذشته‌ی میلادی، دوربین این گوشی در همکاری با لایکا تولید نشده بود.

سال گذشته در گزارش‌هایی تأییدنشده اعلام شد به دلیل کاهش شدید سهم هواوی از بازار موبایل، لایکا به قطع همکاری با این شرکت فکر می‌کند. در همان زمان از شیائومی و آنر به‌عنوان شرکای احتمالی جدید لایکا یاد شد و به‌نظر می‌رسد در نهایت شیائومی موفق به امضای قرارداد با این برند شده است. اولین گوشی شیائومی با دوربین لایکا ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر و مرداد ۱۴۰۱) از راه می‌رسد. این گوشی احتمالاً شیائومی ۱۲ اولترا خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات