Moto G71s موتورولا با تراشه Snapdragon 690 و نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی برای بازار چین معرفی شد

چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت موتورولا گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Moto G71s را با نمایشگر اولد ۶٫۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برای بازار چین معرفی کرد.
تبلیغات

موتورولا با همکاری China Mobile گوشی هوشمند جدیدی به‌نام Moto G71s در چین معرفی کرد. شایان‌ ذکر است این محصول از نظر ظاهری تفاوت چندانی با Moto G82 5G ندارد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، طراحی Moto G71s شباهت زیادی به G82 5G دارد؛ اما مشخصات فنی آن کمی ارتقا یافته است. G71s از نمایشگر اولد ۶٫۶ اینچی با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست آن ۵٫۰۰۰٫۰۰۰:۱ است.

Moto G71s به تراشه‌ی Snapdragon 690 کوالکام مجهز شده است. این دستگاه همچنین از هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این در حالی است که G82 5G فقط با رم ۶ گیگابایت عرضه شده است. گوشی جدید موتورولا همچنین از حالت کاربری ساده بهره می‌برد تا افراد مسن‌تر بتوانند راحت‌تر با آن کار کنند.

موتورولا Moto G71s

Moto G71s از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که به‌طور عمودی در گوشه‌ی سمت‌چپ بالای پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است. اطراف هر یک از دوربین‌های پشتی این دستگاه حلقه‌ای دیده می‌شود که ظاهر آن را زیباتر کرده است. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می‌برد. یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۲۱ درجه و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو، سیستم دوربین پشتی این گوشی را تکمیل می‌کنند. این دستگاه از عملکردهایی مثل فیلم‌برداری دوگانه برای Vlog پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است و از زاویه‌ی دید ۱۰۵ درجه بهره می‌برد.

موتورولا moto g71s

گوشی Moto G71s موتورولا به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. در مقام مقایسه، Moto G82 5G از فناوری شارژ ۳۰ وات بهره می‌برد. علاوه‌براین Moto G71s از بلندگوی دوگانه‌ با پشتیبانی از دالبی اتموس بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت آن نیز در لبه‌ی کناری آن تعبیه شده است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری MYUI 3.0 اجرا می‌کند.

موتورولا Moto G71s در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۱۶۹۹ یوان (حدود ۲۵۲ دلار) عرضه می‌شود؛ در‌حالی‌که Moto G82 با همین مشخصات با قیمت ۳۲۹٫۹۹ دلار به‌ بازار عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات