اوپو Reno8 Pro احتمالاً با تراشه Dimensity 8100 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های اخیر، اوپو قصد دارد در تاریخ ۲۳ مه، رسماً از گوشی‌های هوشمند سری Reno8 رونمایی کند. گفته شده است این شرکت Reno8 را حداقل در سه‌مدل معرفی خواهد کرد که Reno8 Pro رده‌بالاترین آن‌ها خواهد بود.
تبلیغات

اوپو خود را برای معرفی گوشی‌های هوشمند سری Reno 8 در تاریخ ۲۳ مه (دوم خرداد ۱۴۰۱) در چین آماده می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت حداقل سه‌ مدل از این دستگاه را با نام Reno8، Reno8 SE و Reno8 Pro معرفی کند. گفته شده است مدل Reno8 با تراشه‌ی Snapdragon 7 Gen 1 رونمایی خواهد شد، درحالی‌که Reno 8 Pro احتمالاً به پردازنده‌ی Dimensity 8100 مدیاتک مجهز خواهد بود.

در خبرهای مرتبط، افشاگر معروف خبرهای فناوری IceUniverse رندری از نمای جلوی Reno8 Pro را به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این دستگاه از صفحه‌نمایشی تخت بهره خواهد برد که دوربین سلفی نیز در پانچ‌هول بالای سمت‌چپ آن تعبیه شده است. به‌نظر می‌رسد این پنل نسبت به Reno7 Pro حاشیه‌های باریک‌تری داشته باشد.

سری اوپو Reno8

GSMArena با استناد به شایعات منتشرشده می‌گوید Reno8 Pro احتمالاً به نمایشگر امولد ۶٫۶۲ اینچی با وضوح Full HD پلاس و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. علاوه‌براین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره ببرد. گفته شده این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین پشتی این دستگاه احتمالاً ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی خواهد کرد. یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو، سیستم دوربین پشتی این گوشی را تکمیل خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات