سامسونگ نسخه‌ Muzik Tiger گلکسی زد فلیپ ۳ را معرفی کرد

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از Thom Browne و Pokemon، حالا سامسونگ نسخه‌ی محدود دیگری از گلکسی زد فلیپ ۳ را به نام Muzik Tiger Edition عرضه کرده است.
تبلیغات

سامسونگ پس از معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3، در روزهای اولیه پیش‌فروش این دو محصول با استقبال زیادی روبه‌رو شد و در همین راستا شرکت کره‌ای علاوه بر مدل‌های استاندارد، نسخه‌های محدود دیگری از این دو گوشی را نیز عرضه کرد. به گزارش سم‌موبایل، نسخه‌ی Muzik Tiger، سومین نسخه‌ی محدود از گلکسی زد فلیپ ۳ است که از ۲۶ اردیبهشت با قیمتی حدود ۱٬۰۲۹ دلار در فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ به فروش می‌رسد.

سامسونگ نسل MZ را بازار هدف خود برای معرفی نسخه‌ی Muzik Tiger گلکسی زد فلیپ ۳ عنوان کرده است؛ نسلی که به متولدین دو هزاره‌ی M (متولدین بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۵) و Z ( متولدین بین سال‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۱۰) گفته می‌شود.

نسل MZ نوعی طبقه‌بندی بازاریابی است که درحال‌حاضر به‌طور گسترده در سیاست و اقتصاد استفاده می‌شود. با اینکه متولدین این دو هزاره از نظر سنی کاملاً مجزا هستند، اما شباهت‌های زیادی بین آن‌ها دیده می‌شود: هر دو گروه به تکنولوژی علاقه‌مند هستند، به عدالت اجتماعی و تغییرات آب‌وهوایی اهمیت می‌دهند و تمایل دارند نسبت به نسل‌های قبلی تحصیل‌کرده‌تر باشند.

نسخه‌ی Muzik Tiger گلکسی زد فلیپ ۳ را همراه با کاوری شفاف (با دو نوع برچسب)، کیفی با تم Muzik Tiger و جاکلیدی با همین تم ارائه می‌شود. شما کاربر زومیت درباره‌ی طراحی این نسخه‌ی محدود و اکسسوری‌هایی که همراه آن عرضه می‌شود، چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات