تصاویر فاش‌شده از نمونه اولیه شیائومی 12 اولترا سه دوربین را در پنل پشتی نشان می‌دهند

یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر دو نمونه‌ی پیش‌تولید شیائومی 12 اولترا فاش شده که در یکی از آن‌ها تعداد دوربین‌های پنل پشتی کمتر از آن چیزی است که افشاگران اعلام کرده‌اند.
تبلیغات

افشاگران می‌گویند شیائومی در جدیدترین گوشی پرچم‌دارش یعنی شیائومی ۱۲ اولترا قصد دارد برآمدگی دوربین‌‌های پنل پشتی را با تغییراتی مواجه کند. احتمالاً در این دستگاه رده‌بالا شاهد استفاده از پنج دوربین پشتی به‌همراه حسگرهایی اضافه و فلاش دوگانه‌ی LED خواهیم بود.

دوربین‌ها و سایر المان‌های پنل پشتی احتمالاً درون برآمدگی دایره‌ای‌شکل چینش پیدا خواهند کرد. در مرکز این برآمدگی دوربین اصلی قرار می‌گیرد و سایر دوربین‌ها و المان‌ها آن را احاطه می‌کنند.

پروتوتایپ اول شیائومی ۱۲ اولترا / Xiaomi 12 Ultra از نمای پشت

براساس آنچه Notebookcheck می‌نویسد،‌ تصویر جدیدی از شیائومی 12 اولترا فاش شده که تا حدی با این ادعاها تضاد دارد. تصویر جدید ظاهراً نمونه‌ی پیش‌تولید Xiaomi 12 Ultra را به تصویر می‌کشد که شامل سه دوربین پشتی و یک فلاش LED است. در بخش بالایی برآمدگی دوربین عبارت 120X به بزرگ‌نمایی ۱۲۰ برابری دوربین اشاره می‌کند.

نمونه پیش تولید و کیس شیائومی ۱۲ اولترا / Xiaomi 12 Ultra

تصویر دیگری نیز فاش شده که ظاهراً یک‌سری تفاوت‌ها با تصویر اول دارد. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد شیائومی چند نمونه‌ی پیش‌تولید از گوشی شیائومی 12 اولترا طراحی کرده و اکنون تصاویر آن‌ها در حال فاش شدن هستند. تصویری از کیس‌های شیائومی 12 اولترا نیز فاش شده که طراحی مشابه تصویر دوم را برای این گوشی نمایش می‌دهد.

ممکن است تصویر اول به گوشی دیگری از خانواده‌ی شیائومی 12 نظیر مدل 12S اشاره کند.

شایعه‌ها می‌گویند گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی صفحه‌نمایش OLED با وضوح QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد، از باتری ۴٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌گیرد و مجهز به پردازنده‌ی +Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود. شیائومی 12 اولترا پنل پشتی سرامیکی خواهد داشت و شیائومی احتمالاً مدلی با پنل پشتی شیشه‌ای نیز عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات