ویدئوهای تبلیغاتی Xperia 1 IV سونی تمام ویژگی‌های اصلی این گوشی پرچم‌دار را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوهای منتشرشده قابلیت‌های پرچم‌دار ۲۰۲۲ سونی، یعنی اکسپریا وان مارک ۴ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

به‌گزارش Gsmarena، سرانجام امروز جدیدترین پرچم‌دار اکسپریا سونی، یعنی اکسپریا وان مارک ۴ (Xperia 1 IV)، رونمایی شد و اکنون ویدئوهای مختلفی از آن همه‌ی قابلیت‌های اصلی را نشان می‌دهد.

برای شروع، ویدئو رسمی محصول نگاهی دقیق به تنظیمات دوربین تله‌فوتو با محدوده‌ی کانونی ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متری و زوم مداوم بین دوربین‌ها می‌اندازد. همانند گوشی‌های قبلی اکسپریا، فیلم‌برداری یکی از جنبه‌های اصلی Xperia 1 IV است که می‌تواند ویدئوهایی تا حداکثر کیفیت 4K با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه با فوکوس خودکار به‌موقع در هر سه دوربین ضبط کند. سونی همچنان حالت Cinematography Pro خود را ارائه کرده است که تنظیمات رنگ و پارامترهای مشابه دوربین‌های فیلم حرفه‌ای را برای پروژه‌هایتان فراهم می‌کند.

تجربه‌ی گیمینگ در Xperia 1 IV به‌لطف تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 1، تمرکز eSports سونی با پخش زنده، استریم با اتصال رایانه شخصی و کنترل توان حرارت برای شارژ بهینه حین اجرای بازی‌ها عالی است. افزون‌براین، قابلیت Music Pro می‌تواند صدایی با‌کیفیت در سطح استودیو را مستقیماً از تلفن ضبط کند.

اگر ویدئو هفت‌دقیقه‌ای محصول رسمی کمی خسته‌کننده بود، در‌ادامه می‌توانید ویدئویی کوتاه‌تر را مشاهده کنید. در این ویدئو، چند نفر از علاقه‌مندان به ورزش‌های هیجان‌انگیز با تمرکز بر دوربین‌ها و قابلیت‌های ضبط عکس و فیلم، لحظاتی به‌یادماندنی ثبت می‌کنند.

در ویدئو بعدی Xperia 1 IV، سخت‌افزار و اجزای فیزیکی این گوشی پرچم‌دار شامل سیستم دوربین سه‌گانه داخل و خارج، دکمه‌ی فیزیکی شاتر دوربین، فریم فلزی و صفحه‌نمایش OLED 4K با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی نشان داده می‌شود.

این ویدئو نیز، فناوری Bravia Core را شرح می‌دهد که با کمک آن می‌توانید در جای مدنظرتان بنشینید و از فیلم‌های جدید و کلاسیک روی صفحه‌نمایش OLED 4K گوشی لذت ببرید.

علاقه‌مندان به موسیقی هم به‌کمک اشتراک جدید Music Pro می‌توانند صداها و سازها را در سطح استودیو در فضای ابری ضبط کنند که در‌مقایسه‌با میکروفون خازنی، نتیجه‌ی شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات