میت Xs 2 هواوی احتمالاً ۲۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

یک‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید گوشی تاشو هواوی به‌همراه نمایشگر ارتقایافته و قیمتی نجومی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

هواوی چهار روز دیگر از گوشی تاشو خود با نام میت Xs 2 رونمایی خواهد کرد. طبق اعلام هواوی، نسل این دستگاه نسل بعدی میت Xs به شمار می‌رود که نمایشگر آن به بیرون خم می‌شود. میت Xs 2‌ همراه با ویژگی‌های جدید همراه خواهد شد و علاوه‌براین به‌تازگی برچسب قیمتی احتمالی آن نیز فاش شده است.

بنا به گفته‌های اخیر بنیان‌گذار و مدیرعامل DSCC راس یانگ در توییتر، نمایشگر میت Xs 2 در مقایسه با نسخه پیشین به‌روزرسانی بزرگی را شامل خواهد شد. به گفته راس، هواوی همچنان از پنل LTPS استفاده خواهد کرد و خبری از پنل LTPS نیست؛ اما نرخ نوسازی نمایشگر از ۶۰ به ۱۲۰ هرتز ارتقا پیدا می‌کند.

مهم‌ترین قسمت توییت راس را می‌توان اشاره به قیمت ۲۵۰۰ دلاری میت Xs 2 دانست. در مقام مقایسه بد نیست اشاره‌ای هم به قیمت ۱۸۰۰ دلاری گلکسی زد فولد 3 سامسونگ کنیم. دستگاهی که با وجود پشتیبانی از قلم مخصوص گلکسی S Pen Fold Edition به دستگاهی تمام عیار برای نوت‌برداری تبدیل شده است. راس در ادامه به مصرف کمتر باتری و همچنین طراحی بهبودیافته گوشی هواوی میت Xs 2 نیز اشاره کرده است.

علاوه بر موارد گفته‌شده، نمایشگر نسل جدید گوشی تاشو هواوی با ضخامت کمتر همراه خواهد شد. همچنین احتمالاً دوربین سلفی در روزنه‌ای کوچک قرار داده شود؛ چیزی که در نسل گذشته شاهد نبودیم.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی پیش‌تر میت Xs 2 را «دستگاهی فرای تصور معمول از گوشی‌های تاشو» دانسته بود.

دعوت نامه معرفی گوشی تاشو mate xs 2

دعوت‌نامه رسمی هواوی برای رویداد ۸ اردیبهشت

به‌علت تشابه زیاد مشخصات سخت‌افزاری میت Xs 2 با نسل قبل خود، در ادامه مشخصات نسل قبلی آمده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات