عبور سونی از HTC در بازار گوشی‌های اندرویدی انگلیس

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که سامسونگ جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند اندرویدی در انگلستان مستحکم کرده است، دیگر رقبا سخت مشغول تلاش برای نزدیکتر کردن خود به این جایگاه می‌باشند. بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، سونی به تازگی توانسته است با پشت سر گذاشتن HTC عنوان دوم این لیست را از آن خود کند.
تبلیغات

بر اساس گزارش Mobile Magazine در فصل سوم سال ۲۰۱۲، با توجه به فروش موفق پرچم‌دار جدید سونی , اکسپریا T, این کمپانی توانست در جدول فروش موبایل‌های هوشمند در انگلیس بالاتر از HTC و در رده دوم قرار بگیرد. بر اساس این گزارش و با توجه به آخرین آمار، سونی توانست در سه ماهه سوم امسال ۵۰۰۰۰۰ دستگاه گوشی هوشمند اندرویدی به فروش برساند در حالی که HTC در مدت مشابه ۴۴۰۰۰۰ گوشی اندرویدی را به فروش رساند. سامسونگ نیز با فروش ۳.۲ میلون دستگاه جایگاه خود را به عنوان برند اول دست نیافتنی‌تر کرد.

پیرر پرون، رییس مقر انگلیس کمپانی سونی، در این باره به Mobile Magazine گفت:

همه منابع صعود ما به جایگاه دوم رده‌بندی پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند اندرویدی در انگلیس را تایید می‌کنند. اکنون سونی از بهترین‌های دنیای اندروید در انگلیس به شمار می‌رود و این چیزی است که مشتریان ما به ما می‌گویند.

اکسپریا T از صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی و دو هسته‌ای Snapdragon کوالکام، ۱ گیگابایت رم، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۳۰ فریم در ثانیه با کیفیت 1080p و دوربین جلوی ۱.۳ مگا پیکسلی، به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا ۳۲ گیگابایت در کنار بلوتوث، وای فای و NFC بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات