رندرهای فاش‌شده Moto E32 مشخصات این گوشی مقرون‌به‌صرفه را نشان می‌دهند

چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات دوربین، باتری، تراشه، نمایشگر، حافظه‌ و قیمت گوشی موتورولا Moto E32 به همراه عکس‌هایی از رندر آن فاش شدند.
تبلیغات

موتورولا Moto E32 یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و این موضوع از استفاده احتمالی تراشه‌ی Unisoc T606 در این گوشی که معمولاً برای پایین‌رده‌ها در نظر گرفته می‌شود، مشخص است. این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه است؛ البته شایعات گذشته در مورد این گوشی به‌جای تراشه‌ی مذکور از هلیو G85 مدیاتک و همچنین از نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی صحبت می‌کردند. پردازنده سطح پایه Unisoc T606 می‌تواند کارهای روزمره را انجام دهد؛ اما برای بازی یا هر کار سنگین دیگری مناسب نیست. به‌عنوان مثال، این تراشه در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۱۷۷٬۸۱۵ را کسب می‌کند، درحالی‌که اسنپدراگون 662 امتیاز ۲۰۶٬۳۸۱ را به‌دست آورده بود؛ همچنین این تراشه را در دستگاه مقرون‌به‌صرفه اخیر سامسونگ، گلکسی A03 و هم در نوکیا G21 دیده‌ایم.

عکس رندر گوشی موتورلا Moto E32‌در رنگ نقره‌ای و آبی

گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ LCD با پانچ هول مرکزی برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، ماژول دوربین پشتی سه‌گانه، اصلی ۱۶ مگاپیکسل، ماکرو ۲ مگاپیکسلی، سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی است.

همچنین شایعه شده که Moto E32 از اندروید ۱۱ به‌جای نسخه‌ی جدید اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و ابعاد آن ۸٫۵ × ۷۴ × ۱۶۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰ گرم است. قیمت‌گذاری فاش‌شده براساس فهرست خرده‌فروشان در اتحادیه اروپا ۱۷۹ یورو است.

گفتنی‌ است‌ که موتورولا از آن دسته شرکت‌هایی است که همواره کاربران خاص خود را داشته و دارد؛ اما آیا به‌نظر شما این دست گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، جایی در بازار کشور میان مدل‌های متنوع سامسونگ، شیائومی و حتی نوکیا خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات