پیکسل 6a عملکردی مشابه با پیکسل 6 دارد

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نتایج بنچمارک گیک‌بنچ حاکی از آن است که برخلاف ادعای مطرح‌شده توسط گوگل، گوشی پیکسل 6a عملکردی مشابه با گوشی پیکسل 6 ارائه می‌کند.
تبلیغات

پیکسل 6a، گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی گوگل است که ممکن است مه ۲۰۲۲ (فروردین و اردیبهشت) و هم‌زمان با برگزاری رویداد رونمایی سالانه توسعه‌دهندگان I/O معرفی شود. برخی گزارش‌ها ادعا کرده بودند که این گوشی به احتمال زیاد به پردازنده‌ی تنسور GS101، نمایشگر ۶٫۲ اینچی با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی ۶۰ یا ۹۰ هرتز مجهز خواهد بود. به گزارش Androidheadlines، این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شد و نتایج این بنچمارک رم ۶ گیگابایتی و تراشه‌ی تنسور این گوشی را تأیید می‌کند.

تصویر زیر نتایج این بنچمارک و مقایسه‌ی گوشی پیکسل 6a را با پیکسل 6 نشان می‌دهد. طبق تصویر، پیکسل 6a در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای با اختلاف بسیار اندکی، بهتر از پیکسل 6 عمل می‌کند. درواقع تفاوت آنقدر ناچیز است که اگر دوباره این بنچمارک اجرا شود، حتی ممکن است نتایج به نفع پیکسل 6 تمام شود.

تصویری منتشر‌شده از مشخصات فنی این گوشی نیز، اسم رمز شایعه‌شده‌ی «bluejay» و میزان رم و تراشه‌ی پیکسل 6a را تأیید می‌کند.

نکته دیگری که تصویر بالا نشان می‌دهد، سیستم‌عامل ارائه‌شده در این گوشی است. همان‌طورکه انتظار می‌رفت، گوشی پیکسل 6a با نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ عرضه می‌شود و گوشی‌های پیکسل 7 و 7 پرو به احتمال زیاد، اولین گوشی‌های گوگل هستند که به اندروید ۱۳ در بازار به فروش می‌رسند.

ظرفیت باتری پیکسل 6a برابر با ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت ذکر شده است و مشخصات ماژول دوربین آن نیز احتمالاً مشابه پیکسل 5a خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات