ظاهرا موتورلا درحال کار روی مدل ۲۰۲۲ موتو G استایلوس 5G است

پنج‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً موتورولا تصمیم دارد مدل ۲۰۲۲ موتو G استایلوس 5G را با عملکرد بهبودیافته و پشتیبانی از 5G معرفی کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد موتورولا مدل جدید گوشی Moto G Stylus را با پشتیبانی از 5G معرفی خواهد کرد. موتو G استایلوس یک دستگاه میان‌رده است که گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی مناسبی برای افرادی که به‌دنبال تجربه‌ای شبیه به گلکسی نوت سامسونگ هستند محسوب می‌شود. به گفته‌ی 91Mobiles مهم‌ترین تغییر مدل جدید این محصول نسبت به مدل 4G آن، پشتیبانی از شبکه‌ی 5G است.

به گزارش AndroidAuthority، مدل ۲۰۲۲ موتو G استایلوس علاوه‌بر پشتیبانی از 5G احتمالاً به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد شد تا عملکرد بهتری ارائه دهد. برای مقایسه باید اشاره کنیم مدل 4G این گوشی از تراشه‌ی Helio G88 مدیاتک بهره می‌برد. شایان‌ذکر است که تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ با فرایند ۶ نانومت و Helio G88 برپایه‌ی فرایند ۱۲ نانومتری توسعه داده شده‌ است؛ به‌همین دلیل استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون به مصرف بهینه‌تر باتری در مدل جدید موتو G استایلوس 5G کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از بهبودهای موردانتظار در مدل جدید موتو G استایلوس، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است. این درحالی است که مدل 4G این گوشی از صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز بهره می‌برد. طبق گزارش‌ها سطح روشنایی معمولی نسل جدید G استایلوس ۴۵۰ نیت است و درحالت حداکثری به ۶۵۰ نیت افزایش خواهد یافت.

به‌نظر می‌رسد مدل پایه‌ی 5G موتو G استایلوس به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود. برای مقایسه، مدل پایه‌ی 4G این دستگاه با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایت عرضه شده است.

به‌نظر می‌رسد که دوربین‌های نسل جدید گوشی موتورولا موتو G استایلوس نسبت به مدل قبلی این محصول تاحد زیادی بدون تغییر باقی خواهد ماند. گفته شده این محصول همچنان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این محصول همچنین از چهارگیگابایت رم و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. در مجموع به‌نظر می‌رسد موتو G استایلوس 5G از نظر عملکرد نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات