اوپو استفاده از سنسور سفارشی سونی در دوربین گوشی هوشمند F21 Pro را تأیید کرد

دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو تأیید کرد که در دوربین جلویی F21 Pro از سنسور سفارشی IMX709 سونی استفاده شده است.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، اوپو رسماً تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های موردانتظار سری F21 Pro خود را در هند اعلام کرد. گفته می‌شود شرکت مذکور Oppo F21 Pro 4G و F21 Pro 5G را در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در این کشور معرفی خواهد کرد. اکنون نیز اوپو برخی از مشخصات دوربین F21 Pro را ازطریق بیانیه‌ی مطبوعاتی جدیدی تأیید کرده است.

دوربین‌ Oppo F21 Pro

به‌‌گزارش گیزموچاینا و طبق گفته‌ی اوپو، F21 Pro آینده به سنسور دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 مجهز خواهد بود. این همان سنسوری است که در دستگاه‌های سری Oppo Reno 7 به‌کار گرفته شد. این شرکت بیان می‌کند سنسور سلفی مذکور ۶۰ درصد حساسیت بیشتری به نور دارد و آن را برای سناریوهای کم‌نور ایدئال می‌کند و ۳۵ درصد کاهش نویز را درمقایسه‌با سنسور نسل آخر IMX615 ارائه می‌دهد.

همچنین، F21 Pro از ویژگی پیشرفته AI Portrait Enhancement برخوردار است که در هر دو دوربین اصلی و سلفی ارائه می‌شود. این قابلیت می‌تواند بین خال‌های زیبایی و لکه‌های پوستی تمایز قائل شود و سوژه‌ها را براساس قومیت و جنسیت و سن شناسایی کند تا روتوش شخصی و طبیعی صورت را ارائه دهد.

ناگفته نماند این موضوع نیز تأیید شده است که دستگاه مذکور از لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از بزرگ‌نمایی ۱۵/ ۳۰ برابری بهره خواهد برد.

ایرباد اوپو Enco Air2 Pro TWS

ایرباد اوپو Enco Air2 Pro TWS

اوپو همراه با سری F21 Pro ایرباد‌ Enco Air2 Pro TWS را نیز در ۱۲ آوریل معرفی خواهد کرد. این محصول به درایور دیافراگم ۱۲٫۴ میلی‌متری مجهز خواهد بود. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، ایرباد جدید صدا را به‌صورت واضح پخش می‌کند و بیس قوی ارائه می‌دهد. افزون‌براین، با داشتن هدفون مذکور می‌توانید از ویژگی حذف نویز فعال برای خلاص‌شدن از شرّ صداهای اطراف استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات