بلک شارک 5RS با دو تراشه اسنپدراگون ۸۸۸/۸۸۸ پلاس و فناوری شارژ ۱۲۰ وات معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بلک‌شارک 5RS به‌عنوان سومین دستگاه از سری بلک‌شارک ۵ معرفی شد. این گوشی اکنون عضو جدیدی از خانواده‌ی بلک شارک ۵ استاندارد و ۵ پرو است، اما برخلاف این دو مدل از سبک طراحی بلک شارک 4S بهره می‌برد.
تبلیغات

گوشی هوشمند بلک شارک 5RS با طراحی شبیه به نسل قبلی خود یعنی بلک‌شارک 4S رسماً معرفی شد. قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با رم هشت گیگابایت ۳۲۹۹ یوان (حدود ۵۲۰ دلار) و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۳۷۹۹ یوان (حدود ۵۹۹ دلار) تعیین شده است. این گوشی در رنگ مشکی و سبز دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. فروش رسمی این دستگاه نیز از دوم آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در بازارهای آنلاین آغاز خواهد شد.

بلک شارک 5RS

به گزارش گیزموچاینا، بلک‌شارک 5RS به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با وضوح Full HD پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شده است. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع امولد E4 سامسونگ بوده و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. حداکثر سطح روشنایی این نمایشگر به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد و از گستره‌ی رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده‌ی Black Shark 5 RS، تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و پردازنده‌ی گرافیک آن نیز آدرینو ۶۶۰ است که در کنار آن هشت گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD + UFS 3.1 تعبیه شده است. نسخه‌ی دیگری از این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD + UFS 3.1 عرضه خواهد شد. درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی روی این محصول تعبیه نشده است و به‌همین‌دلیل کاربران به حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه محدود خواهند بود. این گوشی همچنین از دکمه‌های مغناطیسی شانه‌ای در لبه‌ی دستگاه برای اجرای بهتر بازی‌ها بهره می‌برد.

بلک شارک 5RS

ابعاد بلک‌شارک 5RS معادل ۱۶۳٫۷ در ۷۶٫۲ در ۹٫۹ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۰ گرم است. این دستگاه همچنین از شبکه‌ی 5G و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵٬۲، بلندگوهای استریو و NFC اشاره کرد.

بلک‌شارک 5RS از دوربین پشتی سه‌گانه بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه و دوربین تله‌فوتو پنج مگاپیکسلی با f/2.4 است. در بخش جلویی دستگاه شاهد دوربین سلفی تکی ۲۰ مگاپیکسلی در پانچ‌هول بالای نمایشگر هستیم. این گوشی به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را دردسترس کاربر قرار می‌دهد و ازطریق درگاه یواس‌بی نوع سی شارژ می‌شود. در نهایت این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری Joy UI 13 اجرا می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی بلک‌شارک ۵ آر اس نسبت به مشخصات فنی آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا شما نیز از علاقه‌مندان به گوشی‌های گیمینگ هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات