اپل احتمالاً به‌دلیل تقاضای کم برای خرید آیفون SE، میزان تولید این گوشی را کاهش خواهد داد

دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعه‌ای جدید، اپل احتمالاً سفارشات ساخت آیفون SE نسل سوم را به‌دلیل تقاضای کم برای خرید این محصول، کاهش خواهد داد.
تبلیغات

مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف خبرهای مرتبط با شرکت اپل اعلام کرده است که میزان فروش جدیدترین نسل آیفون SE کمتر از حد انتظار بوده است و منابع دیگر نیز گزارش داده‌اند که این شرکت به‌دلیل کاهش تقاضا، سفارشات ساخت این گوشی را کاهش خواهد داد.

به گزارش اپل اینسایدر، به استثنای اضافه شدن پشتیبانی از 5G در آیفون SE ۲۰۲۲، به‌روزرسانی درخورتوجه دیگری روی این گوشی اعمال نشده است. ظاهراً شباهت بسیار زیاد این مدل با مدل‌های قبلی، باعث شده میزان تقاضا برای خرید این محصول کمتر از انتظارات اپل باشد.

ظاهراً توئیت اخیر مینگ‌چی کو درمورد کاهش میزان سفارشات آیفون SE ۲۰۲۲ براساس آمار فروشگاه‌های اپل ارائه شده است و نه از طرف منابع داخلی. Nikkei Asia به‌ نقل از منابع ناشناس مدعی شده که اپل در سه‌ماهه‌ی آینده، میزان تولید آیفون SE ۲۰۲۲ را ۲۰ درصد کاهش خواهد داد؛ بدین ترتیب میزان تولید جدیدترین مدل آیفون SE حدود سه‌ میلیون دستگاه کاهش خواهد یافت. پیش از این همه‌ی تحلیلگران مطرح، فروش ۳۰ میلیونی را برای سال اول عرضه‌ی این گوشی تخمین زده بودند.

مینگ‌چی کو، فروش ۳۰ میلیونی را در بالاترین جایگاه محدوده‌ی پیش‌بینی خود از میزان فروش آیفون SE ۲۰۲۲ قرار داده بود. بااین‌حال، دانیل آیوز تحلیلگر Wedbush نیز فروش ۳۰ میلیونی را برای این گوشی پیش‌بینی کرده بود.

طبق گزارش‌های اخیر، اپل به‌دلیل تغییرات فصلی، میزان تولید آیفون ۱۳ را نیز کاهش خواهد داد. علاوه‌براین احتمال دارد میزان تولید ایرپادهای اپل کاهش یابد، اما هیچ جزئیاتی درمورد مدل‌هایی که تحت تأثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت، دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات