اطلاعات بازه‌ زمانی احتمالی عرضه OnePlus 10 Ultra فاش شد

سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران دنیای فناوری، با انتشار توییتی در فضای مجازی بازه‌ی زمانی احتمالی عرضه‌ی وان‌پلاس ۱۰ اولترا و چند گوشی هوشمند دیگر را فاش کرد.
تبلیغات

در حال حاضر، وان‌پلاس ۱۰ پرو بهترین گوشی پرچم‌دار شرکت سازنده‌اش است که می‌توانید خریداری کنید. اما وان‌پلاس در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند در سال جاری با سامسونگ و اپل رقابت کند. اکنون شایعه‌ی دیگری منتشر شده که ادعا می‌کند ممکن است اواخر امسال شاهد عرضه وان‌پلاس ۱۰ اولترا باشیم.

به گزارش mspoweruser، یوگش برار، یکی از افشاگران دنیای فناوری،‌ به‌تازگی در توییتر خود اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی گوشی‌های آینده وان‌پلاس به اشتراک گذاشته است. او عرضه شش مدل مختلف شامل وان‌پلاس ۱۰ پرو، وان‌پلاس نورد سی ای ۲ لایت، وان‌پلاس نورد ۲ تی، وان‌پلاس ۱۰ آر، وان‌پلاس نورد ۳ و وان‌پلاس ۱۰ اولترا را پیش بینی کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، وان‌پلاس ۱۰ اولترا در اواخر سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. این مسئله نشان می‌دهد شرکت مذکور بازه‌ی زمانی آگوست تا سپتامبر را برای عرضه گوشی هدف قرار داده است. این افشاگر همچنین بازه‌ی زمانی احتمالی عرضه‌ی سایر مدل‌های وان‌پلاس را نیز به اشتراک گذاشت. می‌توانید جدول زمانی انتشار را در زیر بررسی کنید:

  • وان‌پلاس ۱۰ پرو – مارس
  • وان‌پلاس نورد سی ای ۲ لایت – آوریل
  • وان‌پلاس نورد ۲ تی - پایان آوریل / اوایل می
  • وان‌پلاس ۱۰ آر - می
  • وان‌پلاس نورد ۳ (نورد پرو) – جولای

در اوایل سال جاری، گزارشی منتشر شد که می‌گفت وان‌پلاس، مدل اولترای جذابی برای وان‌پلاس ۱۰ پرو عرضه و در آن از تراشه‌ی MariSillicon X خودساخته‌ی اوپو استفاده خواهد کرد تا تجربه دوربین بهتری نسبت به وان‌پلاس ۱۰ پرو به کاربران ارائه دهد. طبق شایعات، مدل جدید اولترا مانند وان‌پلاس ۱۰ پرو و اوپو فایند X5 پرو از دوربین هسل‌بلد استفاده می‌کند.

شایعات حاکی از آن است که احتمالاً وان‌پلاس ۱۰ اولترا قیمتی مشابه گلکسی S22 اولترا خواهد داشت. بااین‌حال، باید منتظر افشای اطلاعات بیشتری باشیم تا درک بهتری از مشخصات، قیمت گوشی و دردسترس بودن گوشی «اولترا پریمیوم» وان پلاس داشته باشیم. آیا شما تجربه استفاده از گوشی وان پلاس را داشته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات