اپل فروش مدل‌های ریفربیشد آیفون 12 و آیفون 12 پرو را آغاز کرد

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل فروش نسخه‌ی ریفربیشد (بازسازی‌شده) آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را با ۱۵ درصد تخفیف نسبت به مدل نو این گوشی‌ها آغاز کرد.
تبلیغات

اپل برای اولین‌ بار پس از عرضه‌ی رسمی سری آیفون ۱۲، اکنون فروش نسخه‌ی ریفربیشد این گوشی‌ها را آغاز کرده است. درحال‌حاضر این شرکت فقط مدل ۶٫۱ اینچی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را در ایالات متحده به‌فروش می‌رساند و فعلاً امکان خرید مدل ریفربیشد آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرومکس وجود ندارد. گفتنی است که این گوشی‌ها در چند نسخه با ظرفیت‌ ذخیره‌سازی مختلف و در چند رنگ دردسترس خریداران قرار گرفته است.

به گزارش مک‌رومرز، اپل مثل همیشه نسخه‌ی ریفربیشد آیفون‌ ۱۲ را با نام تجاری مشابه و با ۱۵ درصد تخفیف به‌فروش می‌رساند. به‌عنوان مثال، نسخه‌ی ریفربیشد آیفون ۱۲ آنلاک با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۶۱۹ دلار در ایالات متحده عرضه شده؛ این در حالی است که مدل استاندارد آیفون ۱۲ با قیمت ۷۲۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

آیفون ۱۲ ریفربیشد

مدل‌های ریفربیشد آیفون ۱۲ همگی آنلاک و بدون سیم‌کارت هستند. این گوشی‌ها با باتری، قاب بیرونی و جعبه‌ی سفید جدید به‌فروش می‌رسند. جعبه‌ی این گوشی‌ها شامل همه‌ی دفترچه‌های راهنما و همچنین کابل یواس‌بی سی به لایتنینگ است. آیفون‌های ریفربیشد با ضمانت‌نامه‌ی استاندارد یک‌ساله‌ی اپل عرضه می‌شوند و همچنین تحت پوشش سرویس Apple Care پلاس هستند.

اپل اعلام کرده است آیفون‌های ریفربیشد کاملاً آزمایش‌شده‌اند و نمی‌توان تفاوتی بین آن‌ها و مدل‌های نو مشاهده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات