خودنمایی طراحی آشنا در رندرهای منتسب‌ به اکسپریا 10 مارک 4 سونی

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای فاش‌شده‌ی اکسپریا 10 مارک 4 نشان می‌دهند گوشی جدید سونی لبه‌هایی نسبتاً تخت دارد و همچنان به استفاده از جک هدفون پایبند می‌ماند.
تبلیغات

بیش از سه سال از عرضه‌ی نخستین گوشی سری اکسپریا ۱۰ سونی می‌گذرد و شایعه‌ها می‌گویند مدل جدید این گوشی‌ها تا پیش از پایان سال جاری میلادی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. براساس آنچه جی‌اس‌ام آرنا می‌نویسد، اخیراً رندرهای اکسپریا ۱۰ مارک ۴ (Sony Xperia 10 IV) منتشر شده است تا با طراحی ظاهری گوشی آشنا شویم.

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند سونی در نسل جدید اکسپریا ۱۰ تا حد زیادی به طراحی مدل پیشین پایبند می‌ماند. پیش‌بینی می‌شود اکسپریا 10 مارک 4 مجهز به نمایشگر کشیده‌ی ۶ اینچ با پنل OLED باشد و در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه میزبانی کند. فعلاً جزئیات دقیق دوربین گوشی را نمی‌دانیم.

شایعه‌ها می‌گویند گوشی جدید سونی دارای ابعاد ۱۵۳٫۳ در ۶۷٫۳ در ۸٫۴ میلی‌متر است و از لبه‌های تخت استفاده می‌کند. مدل‌های پیشین نسبت‌ به مارک 4 لبه‌های گردتری داشتند. در رندرهای فاش‌شده حسگر اثر انگشت را در کنار گوشی مشاهده می‌کنیم. اکسپریا 10 مارک 4 دارای اسپیکر استریو، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۰ و باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. گفته شده است این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را حفظ می‌کند.

انتظار می‌رود سونی گوشی اکسپریا 10 مارک 4 را در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و آبی با قیمت پایه‌ی حدوداً ۳۰۰ دلار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات