نتیجه‌ یک نظرسنجی: ۴۰ درصد از کاربران آیفون قصد دارند آیفون SE 3 را بخرند

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس نتیجه‌ی به‌دست‌آمده از یک نظرسنجی میان ۲,۵۴۹ دارندگان آیفون، ۴۰ درصد از کاربران اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند آیفون SE نسل سوم را بخرند.
تبلیغات

آیفون SE 3 یا نسل سوم آیفون SE یکی از محصولاتی است که انتظار می‌رود در رویداد Peek Performance در ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ اپل معرفی شود. به‌گزارش Macrumors، نظرسنجی مستقلی میان ۲,۵۴۹ دارندگان آیفون برگزار شده است که دیدگاه آن‌ها را درباره‌ی نسل سوم آیفون SE پرسیده است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهند از بین کاربران آیفونی که قصد دارند آیفون SE جدید را بخرند، ۲۴ درصد می‌خواهند آن را به‌عنوان دستگاه اصلی‌شان استفاده کنند و ۱۶ درصد آن را می‌خواهند هدیه بدهند یا از آن به‌عنوان گوشی دوم استفاده می‌کنند. بااین‌حال، اکثر خریداران قصد دارند خودشان از این دستگاه استفاده کنند.

۱۰٫۹ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی قصد دارند آیفون SE 3 را برای فرزندشان و ۱۰٫۲ درصد آن را برای شریک زندگی‌شان و ۷٫۸ نیز آن را برای یکی از اعضای خانواده خود مانند والدین، پدربزرگ یا مادربزرگ بخرند.

اکثر این افراد مقرون‌به‌صرفه‌بودن آیفون SE جدید را دلیل خریدشان عنوان کردند؛ درحالی‌که ۱۵٫۲ درصد پشتیبانی از شبکه‌ی نسل پنجم و ۱۱٫۳ درصد ابعاد کوچک آن و ۶٫۷ درصد دکمه تاچ آی‌دی را ترجیح می‌دهند.

اکثر کاربرانی که قصد دارند گوشی خود را با آیفون SE جدید عوض کنند، آیفون ۱۱ داشتند و ۱۱٫۵ درصد از آن‌ها پس از خرید این گوشی، گوشی فعلی‌شان را کنار خواهند گذاشت. همچنین، ۶٫۸ درصد قصد دارند آیفون XR خود را به آیفون SE نسل سوم ارتقا دهند و ۶٫۷ درصد نیز از آیفون ۱۲ به این گوشی مهاجرت خواهند کرد. در کل، در این نظرسنجی مشخص شد که دارندگان آیفون‌های ۶ تا ۱۳ پرو مکس تمایل گسترده‌ای برای تغییر گوشی‌های خود به آیفون SE جدید دارند.

از بین کاربرانی که گفتند تصمیمی برای خرید آیفون SE جدید ندارند، ۶۶٫۲ درصد هنوز از مدل فعلی آیفون خود راضی هستند، ۹٫۳ درصد می‌خواهند تا عرضه‌ی آیفون ۱۴ منتظر بمانند، ۴٫۱ درصد نیز کوچک‌بودن این گوشی را دلیل نخریدنش عنوان کردند و ۳ درصد هم آن را به‌اندازه‌ی کافی پریمیوم نمی‌دانند.

دیدگاه شما درباره‌ی خرید نسل سوم آیفون SE چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات