مینگ چی کو جدید‌ترین جزئیات احتمالی آیفون SE 3 را به‌اشتراک گذاشت

شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که آیفون SE 3 در سه‌ نسخه عرضه می‌شود و از تراشه‌ی A15 Bionic بهره می‌برد.
تبلیغات

به‌گزارش 9to5mac، مینگ چی کو، تحلیلگر خوش‌نام اپل، فعالیت خود را در توییتر آغاز و جزئیات جدیدی از نسل سوم آیفون SE را پیش از معرفی رسمی آن در رویداد ویژه ۸ مارس (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) اپل منتشر کرده است.

رنگ‌بندی آیفون SE 3، حافظه‌ ذخیره‌سازی و...

در‌حالی‌که ابتدا مشخص نبود آیا این حساب کاربری توییتر واقعاً به مینگ چی کو تعلق دارد یا خیر، 9to5Mac آن را تأیید کرد و ظاهراً حساب کاربری مذکور را تحلیلگر TF International Securities اداره می‌کند.

براساس پیش‌بینی‌های کو، تولید انبوه آیفون SE 3 در ماه جاری میلادی (مارس ۲۰۲۲) آغاز می‌شود و اپل بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون گوشی در تمام سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. همچنین او می‌نویسد که آیفون SE 3 در سه مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت دردسترس قرار می‌گیرد.

متأسفانه آیفون SE 3 احتمالاً رنگ‌های جدیدی نخواهد داشت. طبق گزارش کو، گوشی مذکور در همان رنگ‌های سفید و مشکی و قرمز عرضه خواهد بود. او همچنین متذکر می‌شود که گوشی آینده‌ی اپل از سبک طراحی مشابه با آیفون SE فعلی برخوردار خواهد بود و احتمالاً از تراشه A15 قدرت خواهد گرفت و از اتصال 5G با پشتیبانی از ارتباط mmWave و Sub-6GHz 5G بهره خواهد برد.

موج‌‌میلی‌متری (mmWave) که درواقع موج‌هایی با فرکانس بیشتر از ۲۴ گیگاهرتز هستند، در شبکه‌ی 5G سرعت‌های چشمگیر، ولی برد محدودی دارند؛ یعنی شرکت‌های مخابراتی باید برج‌های سلولی بیشتری را راه‌اندازی کنند تا آن را دردسترس همه‌ی کاربران قرار دهند.

موج‌های نوع Sub-6GHz که به‌معنی موج‌های با فرکانس کمتر از ۶ گیگاهرتز هستند، در شبکه‌ی 5G در ایالات متحده معمولاً به سرعت ۱۰۰ تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه می‌رسند؛ بنابراین، ارسال آن آسان‌تر؛ اما بسیار کمتر از موج mmWave 5G است.

نکته‌ی جالب‌تر جدا از شایعات آیفون SE این است که مینگ چی کو، از تحلیلگران معتبر محصولات اپل، اکنون در توییتر حضور دارد. درنهایت، فقط زمان نشان خواهد داد که او چه اطلاعاتی را به‌اشتراک می‌گذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات