گوگل پیکسل 6a و ساعت پیکسل واچ احتمالاً به‌زودی معرفی خواهند شد

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی نام گوشی پیکسل 6a و ساعت هوشمند پیکسل واچ در سیستم موجودی یکی از اپراتورهای آمریکایی ثبت شده است؛ به‌همین‌دلیل، این دو محصول احتمالاً به‌زودی معرفی خواهند شد.
تبلیغات

در چند ماه گذشته، بارها شاهد انتشار اطلاعات درباره‌ی پیکسل واچ و گوشی پیکسل 6a بوده‌ایم. اگرچه گوگل هنوز جزئیاتی از این دو دستگاه فاش نکرده است، هر دومحصول اکنون در سیستم موجودی پشتیبانی یکی از اپراتورهای آمریکایی مشاهده شده‌اند که به معرفی زودهنگام آن‌ها اشاره می‌کند.

به‌گزارش XDA، منابع نزدیک به گوگل به وب‌سایت اندروید پلیس اعلام کرده‌اند که دستگاه‌هایی با نام رمز روهان و بلوجی در سیستم موجودی شرکت ناشناس آمریکایی مشاهده شده‌اند. این کدها با اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی درباره‌ی پیکسل واچ و پیکسل 6a مطابقت دارد؛ زیرا روهان به محصول پوشیدنی آینده‌ی گوگل و بلوجی به گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی پیکسل اشاره می‌کند.

فهرست‌ها نشان می‌دهد که گوگل ساعت هوشمند پیکسل را در سه رنگ خاکستری و مشکی و طلایی و با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت خواهد فروخت. اندروید پلیس اعلام کرده است که اپراتور ناشناس آمریکایی هنوز مدل سیم‌کارت‌خور این ساعت را فهرست نکرده است؛ اما گفته می‌شود که این مدل نیز احتمالاً عرضه خواهد شد. در این فهرست، اشاره شده است که گوشی پیکسل 6a در سه رنگ مشکی و سفید و سبز و با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

رندر غیررسمی پیکسل واچ / Pixel Watch گوگل مدل مشکی

اگرچه فهرست این اپراتور، اشاره‌ای به تاریخ عرضه و قیمت پیکسل واچ و پیکسل 6a نکرده است؛ گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که پیکسل 6a در ماه می امسال روانه‌ی بازار خواهد شد. با‌‌توجه‌‌به اینکه پیکسل واچ هم‌زمان با پیکسل 6a به فهرست موجودی این اپراتور اضافه شده‌ است، می‌توان حدس زد که این دو محصول به‌طور هم‌زمان عرضه خواهند شد.

طبق اطلاعاتی که قبلاً درباره‌ی پیکسل 6a و پیکسل واچ فاش شده است، انتظار می‌رود ساعت هوشمند گوگل از طراحی دایره‌ای بدون حاشیه‌ و قابلیت‌هایی مثل ردیابی سلامت و تناسب اندام بهره ببرد. این ساعت احتمالاً به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل Wear OS 3 را اجرا خواهد کرد و به نسل جدید دستیار اسیستنت و تراشه‌ی اگزینوس مجهز خواهد بود.

افزون‌براین، در شایعات اعلام شده است که پیکسل 6a از تراشه‌ی گوگل تنسور بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶٫۲ اینچی اشاره کرد که دوربین سلفی در پانچ‌هول مرکزی بالای آن تعبیه شده است. این محصول نیز به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر مجهز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات