اوپو Find X5 پرو در دو نسخه با تراشه Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 عرضه می‌شود

شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر‌ اساس تیزرهای جدید منتشرشده از سوی اوپو، گوشی Find X5 پرو علاوه‌بر اسنپدراگون ۸ نسل یک، با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک در ماه نوامبر معرفی شد اما هنوز گوشی هوشمندی با این پردازنده‌ به بازار عرضه نشده است. اکنون اوپو تصمیم دارد در ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) گوشی Find X5 پرو را با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ روانه‌ی بازار کند. این شرکت Find X5 پرو را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک نیز عرضه خواهد کرد و این اولین‌ بار است که شاهد عرضه‌ی یک گوشی مشابه با دو تراشه‌ی رده‌بالا از جانب این شرکت هستیم.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، اوپو Find X5 پرو مجهز به دایمنسیتی ۹۰۰۰ ابتدا در چین عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود مدتی بعد در بازارهای دیگر نیز در‌ دسترس خریداران قرار گیرد. دایمنسیتی ۹۰۰۰ از یک هسته‌ی قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس کاری ۳٫۰۵ گیگاهرتز، سه هسته‌ی کورتکس A710 با فرکانس کاری ۲٫۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کورتکس A510 با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. این تراشه به پردازنده‌ی گرافیکی Mali G710 آرم مجهز شده است و از بلوتوث ۵٫۳ نیز پشتیبانی می‌کند.

تیزر Find X5 پرو با تراشه اسنپدراگون
تیزر اوپو واچ ۲
تیزر Find X5 پرو با تراشه دایمنسیتی
تیزر هدفون بی سیم اوپو enco x2

با توجه به تیزرهای منتشرشده از Find X5 پرو، فقط مدل اسنپدراگون این محصول از تراشه‌ی اختصاصی Mari Siclicone X بهره خواهد برد. در خبرهای مرتبط، اوپو طراحی هدفون‌های بی‌سیم سری Enco X2 و رنگ جدید آبی ساعت هوشمند اوپو واچ ۲ را که قرار است در کنار سری Find X5 عرضه شوند نیز به‌نمایش گذاشت. گفتنی است که هدفون‌های بی‌سیم جدید اوپو با همکاری Dynaudio ساخته شده‌اند.

هدفون‌های Enco X2 از صدای بی‌سیم Hi-Res و کدک صوتی LHDC پشتیبانی خواهد کرد. ساعت هوشمند جدید اوپو واچ ۲ نیز از بند آبی با عناصر شفاف بهره خواهد برد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات