ردمی K50 گیمینگ و نسخه‌ی مرسدس F1 این گوشی رسماً معرفی شد

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ردمی از گوشی جدید خود موسوم به ردمی K50 گیمینگ رسماً رونمایی کرد. این شرکت همچنین نسخه‌ی محدود مرسدس F1 این محصول را معرفی کرده است.
تبلیغات

شیائومی سال گذشته گوشی ردمی K40 گیمینگ را در چین عرضه کرد و سپس این محصول را قیمت مقرون‌به‌صرفه و با نام پوکو F3 GT مقرون‌به‌صرفه در هند به‌فروش رساند. این شرکت اکنون مدل جدید این محصول را با نام ردمی K50 گیمینگ معرفی کرده است.

به گزارش androidauthority، ردمی K50 گیمینگ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام و فناوری خنک‌کننده‌ی اتاق‌بخار دوگانه بهره می‌برد. این گوشی به یک نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس مجهز شده است. همان‌طور که در‌ مورد گلکسی اس ۲۲ اولترا مشاهده کرده‌ایم، تراشه‌ی پرچم‌دار جدید اسنپدراگون می‌تواند به اجرای بهتر بازی‌های موبایلی کمک کند. البته امیدواریم فناوری خنک‌کننده‌ی شیائومی به کاهش دمای این پردازنده کمک کند تا از پس بارهای کاری طولانی‌تر برآید.

ردمی k50 گیمینگ

ردمی K50 گیمینگ به دو دکمه‌ی اضافه مجهز شده است که مثل پوکو F3 GT، هنگام اجرای بازی‌های موبایلی بسیار کاربردی است. کاربران می‌توانند در مواقعی که از این دکمه‌ها استفاده نمی‌کنند، آن‌ها را کار گذاشته و بدین ترتیب دستگاه ظاهری ساده‌تر به‌ خود خواهد گرفت. این گوشی به یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و فناوری شارژ سیمی فوق‌سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند فقط در چند دقیقه گوشی را شارژ کرده و برای مدت طولانی‌تر با آن بازی کنند. شایان‌ ذکر است پوکو F3 GT به باتری ۵۰۶۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده بود و این یعنی گوشی گیمینگ جدید ردمی نسبت به نسل قبلی خود از باتری کوچک‌تری بهره می‌برد. البته پوکو F3 GT از فناوری شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کرد و در‌ نتیجه ردمی K50 گیمینگ از این‌ نظر نسبت به مدل پیشین خود برتری دارد.

ردمی K50 گیمینگ به سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی IMX686، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دومگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه همچنین از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری، بهره گرفتن از گوریلا گلس ویکتوس، بازخورد لمسی بهبودیافته، پشتیبانی از وای‌فای 6E و NFC اشاره کرد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد.

ردمی k50 گیمینگ

شیائومی همچنین از گوشی گیمینگ ردمی K50 با تم مرسدس F1 رونمایی کرد. این دستگاه از طراحی منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد که در آن رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و فیروزه‌ای و همچنین نشان F1 مرسدس دیده می‌شود. سایر مشخصات این مدل با مدل استاندارد K50 گیمینگ یکسان است.

قیمت و تاریخ عرضه‌ی ردمی K50 گیمینگ

مدل ۱۲۸ گیگابایتی ردمی K50 گیمینگ با رم هشت گیگابایت با قیمت ۳۲۹۹ یوان (حدود ۵۲۰ دلار) در چین به‌ فروش خواهد رسید. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول با رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۳۵۹۹ یوان (حدود ۵۶۸ دلار) و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایت آن با قیمت ۳۸۹۹ یوان (حدود ۶۱۵ دلار) در‌ دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی مرسدس F1 این محصول نیز با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۱۹۹ یوان (۶۶۲ دلار) به‌فروش خواهد رسید.

تا این لحظه اطلاعاتی در‌‌ مورد تاریخ عرضه‌ی ردمی K50 گیمینگ در خارج از چین ارائه نشده است اما گفته شده شیائومی این محصول را با نام پوکو F4 GT در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. علاوه‌براین، احتمال دارد این گوشی در بازارهای خارج از چین با قیمت بیشتری به‌ فروش برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات