قیمت و تاریخ عرضه گوشی‌های خانواده گلکسی S22 سامسونگ مشخص شد

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا، جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۲ سامسونگ، رونمایی شدند؛ اما با چه قیمت و در چه تاریخی به بازار عرضه می‌شوند؟
تبلیغات

سرانجام انتظارها به‌پایان رسید و ساعاتی پیش، سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S22‌، یعنی اس ۲۲ معمولی و اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا را رونمایی کرد.

طراحی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس شبیه مدل‌های سال گذشته است؛ اما سامسونگ سعی کرده بهبودهایی روی آن‌ها اعمال کند. مهم‌ترین تغییرات طراحی در گلکسی اس ۲۲ اولترا دیده می‌شود؛ چراکه این گوشی سامسونگ به‌لطف فضای اختصاصی برای قرارگیری S Pen که در اس ۲‍۱ اولترا وجود ندارد، به جانشین گلکسی نوت ۲۰ (آخرین گوشی سری نوت) تبدیل شده و طراحی گوشی‌های سری نوت را به‌ارث برده است.

گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به‌ترتیب از صفحه‌نمایش‌های ۶/۱ و ۶/۶ و ۶/۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند.

مشتریان سری گلکسی اس ۲۲ را بسته به بازار می‌توانند با تراشه‌ی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام و تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ تهیه کنند.

ازنظر رنگ‌بندی، گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در رنگ‌های مشکی، صورتی، سبز، سفید، خاکستری، آبی‌آسمانی، بنفش و کرم و گلکسی اس ۲۲ اولترا در رنگ‌های مشکی، سفید، زرشکی (بورگاندی)، سبز، قرمز، خاکستری و آبی آسمانی دردسترس هستند.

مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ با قیمت ۷۹۹ دلار و مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ پلاس با قیمت ۹۹۹ دلار و مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا با قیمت ۱۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شوند. پیش‌فروش این گوشی‌ها از امروز ۲۰ بهمن آغاز شده است. افزون‌براین، تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا برای ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) و گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس برای ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

در‌ادامه، می‌توانید به‌تفکیک پیکربندی، قیمت سری گلکسی S22 را مشاهده کنید:

گلکسی اس ۲۲

  • نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۷۹۹ دلار (۷۶۹ پوند و ۸۴۹ یورو)
  • نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۸۱۹ پوند (۸۹۹ یورو)

گلکسی اس ۲۲ پلاس

  • نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۹۹۹ دلار (۹۴۹ پوند و ۱۰۴۹ یورو)
  • نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۹۹۹ پوند (۱۰۹۹ یورو)

گلکسی اس ۲۲ اولترا

  • نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۱۱۹۹ دلار (۱۱۴۹ پوند و ۱۲۴۹ یورو)
  • نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۱۲۴۹ پوند (۱۳۴۹ یورو)
  • نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی: ۱۳۲۹ پوند(۱۴۴۹ یورو)

سامسونگ یک مدل انحصاری مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز عرضه می‌کند؛ اما در هر بازاری موجود نیست. این نسخه با قیمت ۱۴۹۹ پوند (۱۶۴۹ یورو) فروخته می‌شود. شما قیمت موبایل سامسونگ گلکسی اس ۲۲ و برادرنش را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات