سامسونگ احتمالا اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S22 اولترا را منتشر کرده است

یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین نمونه‌ی تصویر احتمالی از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ اولترا 5G توسط سامسونگ به‌ اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ رسماً از سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی خواهد کرد و همان‌طور که قبلاً اشاره کرده‌ایم، تمرکز اصلی روی مدل اس ۲۲ اولترا خواهد بود، زیرا این محصول از طراحی جعبه‌ای شبیه سری گلکسی نوت بهره خواهد برد و همچنین با پشتیبانی از قلم اس-پن روانه‌ی بازار خواهد شد. ظاهراً غول فناوری کره‌ی جنوبی تصمیم گرفته است گلکسی اس ۲۲ اولترا را جایگزین سری نوت کند؛ سری محبوبی که سال گذشته مدل جدید آن معرفی نشد.

به گزارش فون‌آرنا، سامسونگ سال گذشته روی جدیدترین نسخه‌ی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز کرد. طبق معمول، یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های گوشی‌های رده‌بالای این شرکت، دوربین است. انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک جفت دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه و ۱۰ برابری و همچنین بزرگ‌نمایی هیبریدی ۱۰۰ برابری مجهز شود.

بنابه اعلام وب‌سایت سم‌موبایل، به‌نظر می‌رسد اولین نمونه عکس از گلکسی اس ۲۲ اولترا توسط سامسونگ و در حساب رسمی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این عکس در مراسم افتتاحیه‌ی بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ و در‌ نور کم گرفته شده است. باوجوداین، کیفیت تصویر شکل این محصول را به‌خوبی نشان می‌دهد.

انتشار این تصویر نشانه‌ی خوبی برای علاقه‌مندان به خرید گلکسی اس ۲۲ اولترا است. فراموش نکنیم که زمان زیادی تا رویداد آنپکد باقی نمانده و بنابراین به‌زودی شاهد معرفی رسمی پرچم‌داران جدید سامسونگ خواهیم بود. همچنین امکان پیش‌سفارش سری گلکسی اس ۲۲ فراهم شده است. مشتریانی که این پرچم‌داران را پیش‌خرید کنند، ۵۰ دلار اعتبار هدیه برای خرید ساید محصولات سامسونگ دریافت خواهند کرد.

سامسونگ اعلام نکرده که این تصویر با دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا گرفته شده است، اما با توجه به شایعات و گزارش‌های اخیر، انتظار داریم این گوشی یکی از باکیفیت‌ترین دوربین‌های موبایلی جهان را به کاربران ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات